Downloadversneller

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door azer
Vertaling naar het nederlands? Thx
Op de links vind ik geen vraag en antwoorden!?

http://world.altavista.com/ vertaal de website maar daarmee als je geen Engels kan. Graag niet van die onbeleefde PM's. Sowieso hier geen PM's over graag, hou het op het forum zodat iedereen hier iets aan heeft!
 
Daar ik niet geregistreerd ben, krijg ik geen vraag en antwoordenlijst
sorry als u op uw teen getrapt waart maar niets negatiefs bedoeld Ik wacht en zoek (pm was om vlugger bedient te worden) :p :D :) :thumb:
 
Daarom reageer ik niet op zulke PM, ik ben geen hondje :p

Als je je gewoon even registreert daar, dan kan je dus bij de FAQ kijken.. registratie is gratis als het goed is.
 
de registratie is niet gratis
als u mij niet kunt helpen, toch bedankt voor uw moeite:love: :evil: :eek: :thumb:
Ik vond aan de pm niets verkeerd, maar ieder zijn gedacht thx
 
Zeer simpel maar ge moet het weten. Ge opent de link niet maarklik op "download met leechget" aanklikken en downloadvenstertje van leechnet verschijnt. Enkele seconden wachten en het downloaden begint. Tijdens het downloaden kunt ge gewoon verder werken door het schermpje naar de taakbalk te verwijzen (klik op de -). De instellingen zijn gemakkelijk aan te passen waar oa de download naar toe moet, enz..
De downloadsnelheid is enig!!!!
Een gratis te gebruiken aanrader!!!!:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
 
Told you so.... ;)

Sorry dat ik ff geen tijd had om te helpen, was nogal druk met e.e.a. laatste paar dagen. Maar zelf ontdekken is altijd de beste leermethode! :thumb:
Bij mij opent bij alles wat ik wil downloaden automatisch leechget. Bij jou zit dat dus iets anders.

In ieder geval zeer makkelijk in gebruik en de downloadsnelheid schiet aanmerkelijk omhoog!
Sinds ik Leechget gebruik download ik met 750kbps!
MP3tjes, van soundclick.com (niet illegaal dus), komen in precies 1 seconde binnen! :love:
 
Opgelet met de downloadhoeveelheid. Telemeter bij telenet in het oog houden. Is nu wel zo geen ramp want u kunt per gb bijkoprn (1euro/gb) en binnen het half uur zit u weer op breedband
 
Euhm.. waar gaat dit over?

Zou je het misschien wat duidelijker uit kunnen leggen?
 
Bent u aangesloten op telenet? Ge krijgt per maand voor een monoaansluiting 10gb downloadmassa.
Voor upload...
Als u veel download kan het gebeuren dat u over de limiet gaat en dan vliegt ge van de breedband naar de smalband (merkelijk lagere snelheid - is niet te doen) tot wanneer dat ge naar 98% van uw downmoadhoeveelheid terugvalt (lees eens na bij telenet -telenetmeter)
Ge kunt downloadhoeveelheid bijkopen om niet op de smalband terecht te komen (1gb = 1euro)
Ik denk dat dit ook zo is bij andere internetaanbieders (ge moet het maar eens uitvissen bij uw maatschappij)
:thumb: :thumb: :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ik betaal 50 euro per maand voor een @Home Breedband verbinding met 8mbps downloadsnelheid (als ik me niet vergis).
Dat is ongelimiteerd, gelukkig. Ik hoef dus niets bij te kopen. Het lijkt me vervelend dat jij dat wel hebt. Je hoeft trouwens geen u te zeggen hoor, we spreken over het algemeen elkaar aan met 'je' hier ;)
 
Die "u" is een vlaams trekje.
Hier is telenet niet de goedkoopste maar wel de snelste internetverdeler (nochthans geleid door een nederlander).:thumb: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan