"dq1t45" opsommingen in word

Status
Niet open voor verdere reacties.

navaroka

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2006
Berichten
12
Hoi allemaal,

Sinds kort heb ik een probleem in word. Telkens als ik bezig ben in word een bestand te bekijken of hierin te typen, gaat word ineens zelf typen en wel als volgt: dq1t4555555555555555555555555555555 etc. Dit is heel vervelend en ik weet niet hoe het komt. Ik heb al gecheckt op een virus, maar niets te bekennen. Ook op internet kan ik niets over dit probleem vinden en de oplossing hiervan. Wie kan mij helpen???

Alvast bedankt,

Natalie
 
Is het soms een toets die blijft hangen van je toetsenbord.
 
Laatst bewerkt:
dq1t45

Nee, het is niet dat een toets blijft hangen.... jammer genoeg.....
Het gebeurt steeds, het lijkt wel een virus......
Geen idee hoe het komt en ook niet hoe ik er weer van af kom :confused:
 
Ik zou er toch eens een ander toetsenbord aanhangen, ik zou verder ook niet weten..
 
Welke versie van Word(Office) heb je?
 
navaroka zei:
Telkens als ik bezig ben in word een bestand te bekijken of hierin te typen, gaat word ineens zelf typen en wel als volgt: dq1t4555555555555555555555555555555 etc.
;)
 
Bij de reacties wordt het probleem gezocht met de installatie van een spraakherkenningsprogramma ......
Mogelijk is dit bij jou ook het geval?

Hoewel dat op dit forum bijna niet genoemd mag worden, zou ik tóch HitmanPro een keer door je pc laten gaan, voorafgegaan door CCleaner .....

Grts, V.
 
Nee, er zit geen spraakherkenningsding op. :confused:

Ik heb gezocht op virus of spyware, maar alles lijkt clean. Omdat iemand ook al in 2004 hier over sprak kan het niet iets nieuws zijn. Toevallig is het ook een laptop...
 
navaroka zei:
Nee, er zit geen spraakherkenningsding op. :confused:
Als je Office 2002 en hoger (dacht ik) kan spaarkherkenning aan staan, de vraag is dus niet of je dat heb, maar of het áán staat.
 
Oh, waar zou ik dat kunnen zien?

(het lijkt niet te reageren op geluid, maar misschien is dat het...)

Soms nadat het de dq1t45 verschijnt blijft de 5 "hangen". Niet op het toestenbord hoor, maar op het scherm (o ja, niet alleen in Word, maar ook wanneer ik in excel werk, op het internet ben, paswoorden moet ingeven om de schermbeveiliging eraf te halen, bij het opstarten van Windows, kan bijna mijn computer niet meer in Windows krijgen, nou zo irrie!!!)
 
Ik vond daarover het volgende;
Start, Settings, Control Panel, Add or Remove Programs, Microsoft Office, Add or Remove Features, Next, Office Shared Features, Alternative User Input
bron
 
Gisteren de hele dag gewerkt op de laptop geen probleem (ik dach ff dat het echt weg was).

Vandaag verschijnt weer af en toe :mad: (nu met name in de adresbalk van internet explorer, wanneer ik mijn cursor daar plaats). Maar ook nu is er weer geen patroon in te herkennen. Help!
 
Het enige dat ik vandaag anders gedaan heb is Windows Media Player gestart (deze startte net zomaar opeens uit zichzelf, gek he?!) :eek:
 
nog wat info:

terwijl ik een map wilde openen opende de computer opeens Winamp en een video die in die bovenliggende map stond. :eek:

ook verschijnt dq1t45 als ik hier moet inloggen en mijn cursor in het vakje plaats: het verschijnt niet als geheel, maar heel snel van links naar rechts geschreven...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan