Draadlood netwerk aanleggen, grote straal

Status
Niet open voor verdere reacties.

ginojo

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2010
hallo allemaal,

Ik ben gevraagd om een draadloos netwerk bij mensen aan te leggen. Ik heb wel veel verstand van netwerken enzow. maar tog zou ik jullie advies willen, de gegevens:
- Aansluiting is inbelverbinding
- kabelaansluiting is in dde hoek van het perceel en kables leggen is geen oplossing
- straal vanuit middelpunt is 30-40 meter, vanuit die hoek. 50-60 meter.
welke router zouden jullie hier bij adviseren? want zelf vind ik het moeilijk zoeken. het budget is niet heel erg groot, zo rond de 100 euro ongeveer.

alvast thnx.
Gino ;)

Anno2011.. inbelverbinding... Ehh... Stenentijdperk anyone?

Iig, ik heb laatst de TP-Link TL-WR1043ND besteld, en die werkt prima.

Anno2011.. inbelverbinding... Ehh... Stenentijdperk anyone?

Iig, ik heb laatst de TP-Link TL-WR1043ND besteld, en die werkt prima.

ja, i know. maar ze wonen op een dijk. is nou eenmaal minder goeie infrastructuur. :o
ik zal ff kijken naaar die router, alvast bedankt man. :thumb:

Huu, bereik moet 60 meter zijn? Dat halen de meeste accespoints niet.... Of je moet er wel een hele sterke antenne hebben.

je zou kunnen kijken naar een range extender.. die zijn speciaal voor dit soort problemen, Belkin heeft er een met een bereik van 1500 voet, is zo'n 450 meter

Groet Jan

Laatst bewerkt:
Huu, bereik moet 60 meter zijn? Dat halen de meeste accespoints niet.... Of je moet er wel een hele sterke antenne hebben.

Ik kon jaren geleden anders minstends 5 netwerken over het hele dorp hier vinden. Zit in het midden, en de netwerken waren op z'n minst 200m verderop.

Oh, de accespoints die ik ken komen echt niet zo ver. Maar er zijn dus een paar die wel heel ver kunnen. Wist ik niet, nu wel :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan