Draadloos > Bekabeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0450

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2006
Hoi Allemaal,

Een kennis van mij deelt zakelijk in 1 pand een verbinding waarop hij draadloos kan inloggen. Nu heeft hij voor een apparaat een bekabelde verbinding nodig. De bekabelde verbinding wordt niet vrijgegeven.

Welke opties zijn er om het draadloze signaal om te zetten zodat hij een bekabelde verbinding krijgt?

Hmm, was hier gisteren een tijdje naar aan het zoeken en na het posten van dit bericht lees ik dat dit mogelijk is met een wireless bridge..

Dat was eerst ook mijn gedachte, maar na wat product informatie te lezen kon je daar alleen wireless verbinding mee maken en moest er een bekabelde verbinding tussen acces point en router zijn.

Graag wil ik nog even verder gaan in dit topic omdat mijn probleem nog niet is opgelost.

Ik heb dus een sitecom wl330 aangeschaft. Deze staat nu ingesteld op universal repeater, staat draadloos in verbinding met een ziggo router en op de sitecom is een apparaat bekabeld aangesloten. So far so good.

Het apparaat is intern te benaderen maar van buitenaf echter niet je zou dus zeggen een probleem met forwording maar ik heb de ziggo router al geforward.

Kan het eigenlijk wel werken als universal repeater of is er iets anders aan de hand?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan