draadloos foutje

Status
Niet open voor verdere reacties.

partyanimal

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
Berichten
218
hallo ik zit hier met een draadloos toetsenbord en muis ,,kheb onlangs UBUNTO geinstaleerd op me computer en zit nu met 2 besturingssystemen en vooral hij 1 va de 2 opstart vraag hij welke ,dus moet je kiezen met de pijltjestoetsen maar nu werkt draadloos nog niet ,enkel als windows opstart of ubunto ,,dus hoe kan je je draadloos van te voren laten werken:rolleyes:
 
in de bios moet je usb legacy support aanzetten. dan werkt het wel als het goed is. :p
 
graag wat beetje meer uitleg please

geraak wel in de bois maar vind de usb legacy support niet ,en moet je dan ook niet ergens u toetsenbord en muis instaleren bij in de bios??
 
nee, als je dat aanzet moet hij het als het goed is doen. hij moet dan wel bij windows geinstalleerd zijn.
 
nee, als je dat aanzet moet hij het als het goed is doen. hij moet dan wel bij windows geinstalleerd zijn.

Ja maar dat is nu net het probleem, want TS geeft nou net aan dat hij UBUNTO (ik denk dat hij bedoelt UBUNTU) als besturings-systeem heeft geïnstalleerd .....
 
naar je windows besturings systeem gaan, daar instellen dat ubuntu standaard is, daar installere dan terug zetten of zo houde wat je wilt. en dan dat aanzetten dan wil het wel.
 
waar moet je ubuntu standaard zetten ? en ik heb ubuntu geinstaleerd in windows zelf
kan iemand me nog een handtje verder helpen ,alvast bedankt
 
Je kunt niks selecteren omdat het nog niet werkt als de pc nog in het bootscherm zit
En als je Ubuntu samen met Windows is geinstalleerd zal de "Grub" ( ubuntu bootmenu ) de eerste mogelijkheid opstarten , en dat is Ubuntu...
Jammer maar helaas ..
Ik heb het zelfde probleem

Doet ie het verder wel in Ubuntu ?
Bij mij namelijk wel
het is alleen verrekte vervelend dat ie het in het bootmenu ook niet doet , en om er een apart PS2 toetsenbord naast te leggen is ook van de gekke want daar wil je juist van af...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan