Draadloos goedkoop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jemama

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2007
ik wil graag draadloos internet voor mijn pc maar dan moet je weer zo nodig een andere router
,ik heb al een router:liksys cable dsl

de vraag:is er geen andere goedkopere manier ,

ik zoek dus een manier om draadloos te internetten zonder een andere router te hoeven kopen

pleas help me!!

ik wil graag draadloos internet voor mijn pc maar dan moet je weer zo nodig een andere router
,ik heb al een router:liksys cable dsl

de vraag:is er geen andere goedkopere manier ,

ik zoek dus een manier om draadloos te internetten zonder een andere router te hoeven kopen

pleas help me!!

Weet je zeker dat er geen mogelijkheid voor draadloos internet in je Linksys router zit verwerkt? Geef anders eens het typenummer.

Indien het er niet opzoek zijn er 2 keuzes:

1. Nieuwe router kopen met draadloze functionaliteit.
2. Een draadloos accesspoint kopen.

Een draadloos accesspoint is een apparaat wat je bedraad aansluit op je Linksys router. Het accesspoint kan dan de data draadloos doorsturen naar een computer.

Je voegt dus alleen een draadloze funcionaliteit toe aan je netwerk en dat is hetgeen wat jij graag wilt. Vrij makkelijk deze manier dus.

Wat de kosten betreft is een accesspoint ongeveer even duur als een router met alles erop en er aan.

Maar net wat je prettig vind.

Op onderstaande link zie je zo'n accespoint
http://www.linksys.com/servlet/Sate...nksys/Common/VisitorWrapper&lid=0367629416B02

Duidelijk?

Laatst bewerkt:
er stond ook dit

model:befsr41

Ik heb het model even opgezocht voor je.

Wat jij hebt is inderdaad gewoon een modem zonder draadloze functionaliteit.

Je hebt dus gewoon een 'draadloos accesspoint' nodig of een compleet nieuwe 'router met draadloze functionaliteit' (met dit laatste wordt je modem die je nu gebruikt dus overbodig)

Duidelijk?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan