draadloos icoontje verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

poison

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2012
ik kan van de ene op de andere moment niet meer op mijn draadloos netwerk op mijn pc. Mijn zus wel en als ik de kabel in de laptop steek, gaat het ook. Zelfs het icoontje om de draadloze verbindingen te zoeken is verdwenen. Ik heb nu wel eens een grote kuis op mijn pc gedaan, heb ik misschien iets te veel gewist?? Help

Een laptop heeft meestal wel een knopje om Wifi aan of uit te schakelen.
Het lijkt erop dat je dat knopje per ongeluk hebt ingedrukt.
Zoek hem op en druk hem dan een keer in.

Heb net eens gecheckt, maar vind hier nergens een knopje voor terug??? :-(

Laatst bewerkt door een moderator:
Het staat vast wel in de handleiding.
Welk merk en type heb je?

Spijtig, maar handleiding heb ik er niet meer van. Mark is acer en type aspire 3610 model
Ms 2177

Die heeft dus een Wifi knopje aan de voorkant zitten.

Er staan idd 2 knopjes op, het ene voor bleutooth en andere brand oranje, maar geeft geen verschil als ik daar op klik

Dat is 'm inderdaad.
Als dat geen verschil maakt is het nodig de driver ervoor opnieuw te installeren.
Die staat op de driver CD die erbij geleverd werd.

tja, dat is nu het probleem. heb ik ook niet, deze heb ik 2dehands gekocht en er was niets bij buiten de lader

Kan ik deze misschien ergens downloaden, maar weet niet welke ik dan moet nemen. Heb nog niet veel ervaring in zulke dingen. Dat kan je wel merken hé. ;-)

Laatst bewerkt:
Ok, dan kun je de benodigde drivers ervoor bij Acer downloaden:
http://www.acer.nl/ac/nl/NL/content/drivers
Klik daar achtereenvolgens op:
Noteboook, Aspire, Aspire 3610
Enkele seconden later verschijnt er een lijstje met drivers.
De Wireless LAN Driver staat onderaan.

ok, ga ik dadelijk eens proberen. Ik laat je nog iets weten of het gelukt is. Alvast thnx voor de hulp tot nu toe.

het lukt nog steeds niet, krijg melding: geen adaptars.

wrschnlk toch iets te veel gewist :-(

Heb je bij de installatie van de driver er wel voor gezorgd dat Wifi aanstaat d.m.v. dat knopje aan de voorkant?

vrees dat daar net de fout zit, als ik daar op druk, geeft het geen verschil, het lichtje blijft branden en er komt nergens geen icoontje of dergelijke bij.
miss daar een defectje

Het zou natuurlijk inderdaad een hardware defect kunnen zijn maar dan heb je in ieder geval alles geprobeerd.

spijtig, het had idd kunnen lukken. Toch bedankt voor de info. Dan zal ik hem maar eens in de pc zaak binnen doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan