Draadloos Internet command

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja dan houdt het ongeveer wel op. Je hebt toch wel alles geprobeerd, maar kennelijk werken de oplossingen niet. Jammer, maar ik zou toch dat knopke laten maken als dat kan. :mad:

hmm nee ik ben niet verplan om het op te geven. Het moet kunnen. Er is namelijk nog iets wat me opvalt. ( je zou bijna denken dat dat echt een prul laptop is ). Rechts zitten 5 knopjes allemaal met een bepaalde inhoud zo heb je mail opstarten, internet opstarten, bluetooth aanzetten en dan heb je nog wifiaanzetten. Ze doen het allemaal niet! Zijn hier aparte drivers voor? Nogmaals het is een Acer TravelMate 6292

Geweldig hartelijk dank, ook fijn dat je elke keer weer me toch weer verder probeert te helpen.

Ja Joep graag gedaan, en laat eens weten wat het werd. :thumb:

Kan het zijn dat deze knoppen het niet meer doen, omdat mijn broer er een (illegale) versie van windows 7 er op heeft gezet. En kan het kwaad om dan toch de vista utilities er op te zetten?

Nee dat kan niet. Illegaal heeft daar niets mee te maken. En de vista utilities zou ik gewoon proberen.

Beste manamana,

Ik wil je hartelijk danken voor je hulp. Want ik heb goednieuws het is me gelukt om via een tool van de site die je stuurde, wifi aan te zetten.
Nu doet nog steeds de vaste kabel internet het niet, maar het draadloze gedeelte is in ieder geval gemaakt :)

Allereerst proficiat, toch gelukt dus. :thumb:

Bedankt voor de terugkoppeling. :thumb: Ik zocht nog eens info voor je bekabeld.
Ik kan wel een hoop gaan typen, maar dit is al uitgevonden door anderen.

Ik hoop dat je hier voldoende informatie leest over bekabeld en hoe het in zijn werk gaat.

http://www.computeridee.nl/faqman/netwerk/draadloos/draadloos-naar-bekabeld

Tip schrijf op wat je doet, want als je iets veranderd (uitvinkt of aanvinkt) kun je altijd terug. Oke succes ermee en good luck en ik deed het graag. ;)

Inderdaad :) en daar ben ik erg blij mee :o, vraagje die site lijkt me opzich wel stuk van het probleem dus heb ik dat geprobeerd. Maar werd lastig aangezien hij wel de draadloze internet kaart vind, maar niet de kabel? Zou dit aan de connector liggen of kan dit meer oorzaken hebben?

Joep. Hier is iets met bekabelde poorten en switches.
Bekabelde poorten

Een draadloze router is ook altijd uitgerust met een ingebouwde switch en 4 netwerkpoorten voor bekabelde verbindingen. Hier zijn twee varianten van:
•De standaard 10/100 Mbps poorten
•Gigabit poorten met snelheden van 1000 Mbps

Wil je naast draadloos internet ook een snelle bekabelde verbinding, kies dan voor een draadloze router met gigabit switch. Wil je gebruik maken van de volledige snelheid zorg dan ook dat je een gigabit netwerkaart en cat6 bekabeling gebruikt.:eek:

http://www.allesoverdraadloosinternet.nl/draadloze-router/draadloze-router-kopen/

Beste manamana,
Het is helemaal gelukt :) alleen moet er nog een andere accu eigenlijk in. Maar daar kan ik niets aan maken.
Nog maals hartelijk dank voor het helpen. En hier kan een slotje op

Beste manamana,
Het is helemaal gelukt :) alleen moet er nog een andere accu eigenlijk in. Maar daar kan ik niets aan maken.
Nog maals hartelijk dank voor het helpen. En hier kan een slotje op

Oke Joep jij ook bedankt voor de terugkoppeling. Fijn dat het is opgelost, behalve de accu dan.:thumb:

Beste joeppoep,

welke utility heb je hiervoor gebruikt? Ik vermoed dat ik hetzelfde probleem heb, alleen bij een desktop pc.

Ik hoor het graag!

Probeer de schakelaar kort te sluiten. dan staat hij waarschijnlijk aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan