Draadloos internet doet ''t niet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Appaman0609

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Hallo allemaal,

Ik heb vorige week mn windows xp op mijn laptop compleet opnieuw geinstalleerd, alles werkt goed.. Er is alleen 1 probleempje, ten eerste zie ik het icoontje van de draadloze internet verbinding niet rechts in beeld (wel dat van de LAN-verbinding), Mensen zullen nu denken, gewoon naar netwerkverbindingen gaan en dan met je rechtermuisknop op draadloze netwerkverbindingen.. enz.. Maar dat kan dus niet,
Want ook tussen mijn netwerkverbindingen is nergens een draadloze netwerkverbinding te vinden... Wat te doen?

M.v.g :)

Eerst de drivers van die draadloze netwerk-adapter installeren

Zoals mrmusic zegt, waarschijnlijk is je draadloze adapter nog niet goed geinstalleerd.
Check dit eens in het apparaatbeheer (onder start>configuratiescherm>systeem)
zoek in de lijst naar apparaten met een geel uitroeptekentje.

Zoals mrmusic zegt, waarschijnlijk is je draadloze adapter nog niet goed geinstalleerd.
Check dit eens in het apparaatbeheer (onder start>configuratiescherm>systeem)
zoek in de lijst naar apparaten met een geel uitroeptekentje.

De volgende apparaten hebben een geel uitroepteken:

Controller massaopslag
Multimedia-audio controller
Netwerkcontroller
PCI-Modem
videocontroller
" " " (VGA-compatibel)

Je moet sowieso met de bijbehorende CD ALLE drivers van de hardware-onderdelen van je laptop installeren...heb je die ?

ED

Je moet sowieso met de bijbehorende CD ALLE drivers van de hardware-onderdelen van je laptop installeren...heb je die ?

ED

Die CD, die heb k niet or :P.. zijn er nog andere opties om aan deze drivers te komen ?

met het merk en type van je laptop kan je bij de fabrikant alle drivers downloaden.

te beginnen met je chipset driver.

met het merk en type van je laptop kan je bij de fabrikant alle drivers downloaden.

te beginnen met je chipset driver.

Ik heb een Toshiba satellite pro m70, ik kan alleen zelf geen goede drivers vinden voor deze pc? weet iemand misschien een site waar ik deze makkelijk kan downloaden?

mvg :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan