Draadloos internet + ethernet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan ga ik morgen even bellen met UPC. En ik zeg het abbonoment van XMS, bedankt voor het helpen. Als het niet lukt post ik wel weer wat ;)
Bedankt!

Ok, bijna niemand weet het omdat ze nooit de voorwaarden doorlezen natuurlijk, maar je mag als vaste UPC-klant eens per half jaar je abonnement up/down-graden, & in praktijk mag je altijd upgraden.
Dat upgraden geld dus ook voor de aanbiedingen van de UPC.

Stel dat je besluit om te upgraden via de TV/Radio/Telefoon/DVR/50Mbps aanbieding 3 maanden voor de halve prijs, krijg je er ook een nieuwe Cisco modem/router/4xswitch met wifi erbij. Vraag daar wel eerst voor de zekerheid om, want ze houden niet goed bij wat voor apparatuur ze je uitgeleend hebben, maar als je het er even bij zegt, komt het vast goed.

Laatst bewerkt:
Ik heb UPC even gebeld en veel vragen zijn beantwoord, maar ik ben 1 ding vergeten te vragen.

Ik krijg dus een nieuwe modum met draadloos, maar zend deze modum zelf internet uit of doet de router die je gekoppelt hebt dat?

Ik wil het draadloos s'avonds namelijk uit kunnen zetten, maar de kabel moet blijven werken.

Je modem is tevens je router. Dus in je modem moet je dan het draadloze gedeelte uitzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan