Draadloos internet in Xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Meiga

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2007
Berichten
92
Dag mensen,

Vandaag heb ik de dual boot gemaakt van windows 7 en windows XP.
Het probleem is het volgende: Mijn draadloze internet in XP doet het niet.
Vanzelfsprekend heb ik mijn netwerkkaart geïnstalleerd en hij kan ook het netwerk wel vinden. Hij gaat alleen niet verder dan "netwerkadres verkrijgen". Dit is natuurlijk niet de bedoeling want ik was niet van plan altijd aan m'n kabeltje vast te zitten... Hoe kan ik dit oplossen? Het wachtwoord klopt (gebruik 'm immers ook in windows 7).

Iemand een idee?
Alvast bedankt!
 
Driver issue? (updaten?)

Misschien je draadloze verbinding een keer weggooien en opnieuw toevoegen in xp? (voorkeur van draadloze netwerken instellen)
 
Drivers denk ik niet, ik heb ze nooit geupdate in 7 en daarvoor vista. Kan het wel eens proberen, ook het opnieuw toevoegen...
 
Opnieuw toevoegen helpt niet, nu nog ff zien wat de kaart voor type is voor drivers.
 
Heb je geen windows 7 of vista drivers gebruikt, maar gewoon xp als je xp gebruikt?
 
Gewoon de bijgeleverde drivers van de cd geplukt. Althans, hij heeft 2 versies, de vista en de xp versie. Ik heb de XP aangeklikt, waarna hij een melding geeft dat er nieuw hardware gevonden is en vervolgens gaat ie zoeken op de cd naar de drivers en het installeren.
Daarna gaat ie niet verder.
Ik ga nu nieuwe installeren, wie weet helpt dat...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan