Draadloos internet kan neit verbinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Just Whouz

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Berichten
36
Als ik wil verbinden met mijn standaart draadloze internet, krijg ik deze foutmelding



Wanneer me broer met ze mobiel (htc) dit probeert kan hij ook al niet verbinden.
Dus het probleem komt van de router zou ik zeggen. Maar ik heb geen idee hoe ik verder moet.
 
Ga eerst het kanaal in de router veranderen naar bijvoorbeeld 6.

Waarschijnlijk staat het kanaal van je router boven de 11. Dan kan je broer met een mobiel ook niet verbinden nee.

Ga de router in en kijk bij draadloos opties: channel: (vertel even op welke channel hij staat).

Verander hem en klik op ok, of apply eerst dan.

Dan is het goed mogelijk dat je weer verbinding hebt. Wat heb je eigenlijk gedaan voordat het gebeurde? Iets met de router? Dat kan bijna niet anders, als je broer ook al niet kan verbinden.

EVEN ALS TOEVOEGING:
Als dat niet heeft gewerkt moet je in de router je ipadres waarschijnlijk veranderen. Dit kan een conflict geven met het adres uit de modem.

Hier de bron:
http://forums.linksys.com/linksys/board/message?board.id=Wireless_Routers&message.id=9335
 
Laatst bewerkt:
Ga eerst het kanaal in de router veranderen naar bijvoorbeeld 6.

Waarschijnlijk staat het kanaal van je router boven de 11. Dan kan je broer met een mobiel ook niet verbinden nee.

Ga de router in en kijk bij draadloos opties: channel: (vertel even op welke channel hij staat).

Verander hem en klik op ok, of apply eerst dan.

Dan is het goed mogelijk dat je weer verbinding hebt. Wat heb je eigenlijk gedaan voordat het gebeurde? Iets met de router? Dat kan bijna niet anders, als je broer ook al niet kan verbinden.

EVEN ALS TOEVOEGING:
Als dat niet heeft gewerkt moet je in de router je ipadres waarschijnlijk veranderen. Dit kan een conflict geven met het adres uit de modem.

Hier de bron:
http://forums.linksys.com/linksys/board/message?board.id=Wireless_Routers&message.id=9335

Hmm Ik zal het straks is gaanuitzoeken. Ik ben niet echt thuis in het netwerk gebeuren. maar ik zal het proberen. Het is sinds gistermiddag. Geen idee, volgens mij is er niks met de router gebeurt. We hadden allebij altijd internet, ik ontvang ook nog een signaal. maar connecten krijg ik steeds deze pop-up. Maar in ieder geval bedankt voor de snelle reactie. Ik zal straks is gaan utivogelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan