Paddepoel
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 feb 2003
Hallo medeforummers,
Vraagje:
sinds kort heb ik een laptop en daarbij nu ook draadloos internet.
Alles ingesteld en de eerste 2 weken had ik perfect draadloos internet.
Op vakantie gegaan, ik kom terug en ik kom niet meer op internet???
laptop geeft aan dat de signaalsterkte: uitstekend is en dat ik verbonden ben..alleen ik kom internet niet op, ik heb een vermoeden dat mijn zusje erachter heeft gezeten en dat er misschien een instelling of iets anders is veranderd??? Ze weet niet meer wat ze allemaal heeft gedaan etc. je kent ze wel.
Ben niet heel erg goed in dit soort dingen, vandaar dat ik het hier vraag, vind het alleen vreemd dat hij wel een signaal krijgt en dat de verbinding uitstekend is, maar ik kom gewoon niet op internet???
Kan iemand me helpen??
alvast bedankt.
P.S.:
mijn netwerkadapter is van Intel(R) PRO/Wireless 2200 BG Netword connection?
Denk niet dat het daar iets mee te maken heeft omdat hij alles goed aan geeft en dat ik verbonden ben????
Vraagje:
sinds kort heb ik een laptop en daarbij nu ook draadloos internet.
Alles ingesteld en de eerste 2 weken had ik perfect draadloos internet.
Op vakantie gegaan, ik kom terug en ik kom niet meer op internet???
laptop geeft aan dat de signaalsterkte: uitstekend is en dat ik verbonden ben..alleen ik kom internet niet op, ik heb een vermoeden dat mijn zusje erachter heeft gezeten en dat er misschien een instelling of iets anders is veranderd??? Ze weet niet meer wat ze allemaal heeft gedaan etc. je kent ze wel.
Ben niet heel erg goed in dit soort dingen, vandaar dat ik het hier vraag, vind het alleen vreemd dat hij wel een signaal krijgt en dat de verbinding uitstekend is, maar ik kom gewoon niet op internet???
Kan iemand me helpen??
alvast bedankt.
P.S.:
mijn netwerkadapter is van Intel(R) PRO/Wireless 2200 BG Netword connection?
Denk niet dat het daar iets mee te maken heeft omdat hij alles goed aan geeft en dat ik verbonden ben????