draadloos internet op de laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annodompje

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2007
Berichten
60
hallo,
ik heb al heel lang draadloos internet op mijn laptop en dat werkt altijd goed, tot ik vanochtend mijn pc op ging starten, ik moet altijd een knopje indrukken (en dan gaat er een lampje branden) als ik gebruik wil maken van het draadloos internet, dat werkt dus niet meer, ik kan klikken wat ik wil maar geen lampje en ook geen effectr (dus het lampje is niet alleen kapot xD) iemand enig idee of dit op te lossen is of dat ik gewoon langs een computerzaak moet gaan om hem te laten repareren???

het is trouwens een fujitsu siemens amilo L1310G
 
Laatst bewerkt:
Probeer een de drivers van de draadloze kaart opnieuw te installeren en anders zou ik toch maar even teruggaan
 
Heb je gekeken of de Wireless Modem uitstaat (disabled) is? Ga naar Start > Connect To > Show All Connections.
 
Heb je gekeken of de Wireless Modem uitstaat (disabled) is? Ga naar Start > Connect To > Show All Connections.

die is helemaal ingeschakeld, ik kan met een draadje wel gewoon op internet,. maar dus niet draadloos ¬¬
 
jup, (alleen dat knopje voor het draadloos internet is geen fn toets zegmaar, maar zit naast de uitknop xD weet niet of dat er wat mee te maken heeft??)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan