Draadloos internet op een pc

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kind
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kind

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Ik zou graag een draadloos verbinding op me pc willen, mn router is ook bestemd om draadloos internet te doen, daarom wil ik weten welke apparatuur ik moet gebruiken om draadloos internet op een andere pc te kunnen krijgen.

Ik zou graag een draadloos verbinding op me pc willen, mn router is ook bestemd om draadloos internet te doen, daarom wil ik weten welke apparatuur ik moet gebruiken om draadloos internet op een andere pc te kunnen krijgen.

Heeft de andere pc een netwerk kaart?

Is netwerkkaart zo een ding dat je op de cpu moet zetten en als je dat gedaan hebt er 2 antennes ofzo moeten zijn om internet te kunnen krijgen?

Is netwerkkaart zo een ding dat je op de cpu moet zetten en als je dat gedaan hebt er 2 antennes ofzo moeten zijn om internet te kunnen krijgen?

Dat weet ik niet. Controleer maar even met het programma Pc wizard.

Het probleem is dat ik dat niet kan downloaden op de pc waar ik het wil zetten omdat er geen internet is, daarom heb ik die hulp nodig

Ok. Dan kunnen we beter gewoon het netwerk instellen en dan maar kijken of de andere pc het netwerk kan ontvangen :thumb:.

Ik wacht op je reactie.

Ok. Dan kunnen we beter gewoon het netwerk instellen en dan maar kijken of de andere pc het netwerk kan ontvangen :thumb:.

Ik wacht op je reactie.
Aan die andere pc zit er ook zo een kant netzoals op dit plaatje.
draadloze-netwerkkaart-DN7006GS.jpg

Aan die andere pc zit er ook zo een kant netzoals op dit plaatje.
draadloze-netwerkkaart-DN7006GS.jpg

Dat is een netwerk kaart! Als die goed is aangesloten op je pc kan je verbindingen ontvangen.

Als je nog uitleg nodig hebt ik sta voor je klaar :thumb: (kom anders even in de chat werkt veel makkelijker)

Ja ik heb net door windows toets en r en dan devmgmt.msc te tiepen gezien dat er bij netwerk gebeuren dit staat.
1394 netwerkkaart
Realtek RTL8139 Family Pci Fast Ethernet NIC

Ja ik heb net door windows toets en r en dan devmgmt.msc te tiepen gezien dat er bij netwerk gebeuren dit staat.
1394 netwerkkaart
Realtek RTL8139 Family Pci Fast Ethernet NIC

Ok, nu hoef je alleen nog maar je router in te stellen en te verbinden op de andere pc :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan