draadloos internet op hp 6735b laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

geertentjan

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2011
Hallo
Hier mijn vraag ik wil internetten op mijn laptop mijn laptop is voorzien van een usb 2.0wireless 150n adapter. en mijn thuissituatie is een modum van ziggo ik heb dus alleen een laptop. nu heb ik een sitecom wl-143 gekocht en het een en ander al geprobeert maar het lukt mij niet. via een kabel heb ik wel internet maar zonder niet . mijn laptop ziet de sitecom wel in de netwerkverbindingen en rechts onder zie je ook dat mijn usb stick groen is en een klijn tvtje blauw is dus contact is er wel maar ik krijg steeds als ik op internet ga (deze pagina is niet beschikbaar) te zien. kan iemand mij meer vertellen bvd geert en tjan

de laptop heeft wlan ingebouwd probeer eens zonder de usb stick verbinding te maken,
het kan zijn dat er een schuifje op uw laptop zit om het draadloos netwerkverbinding aan te zetten

inderdaad boven de toetsenbord zit een touch paneel dan staat er een soort athenne in het oranje of blauw als hij oranje is dan staat hij uit druk dan met je vinger op de athenne zodat hij op blauw staat en dan kan je internet verbindingen maken (ik het de hp 6735b zelf ook dus het moet werken of de wlan ik kaptop)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan