Draadloos Internet probleem(enkel lokaal, geen internet)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kerske

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 sep 2011
Router gekocht en aangesloten voor draadloos internet... Nu heb ik enkel lokaal verbinding... geen internet verbinding naar vele pogingen te hebben ondernomen...

Kan iemand mij helpen met het probleem?

Hoi,
modem resetten?
Resetten Modem e/o Router
Verbreek de stroom naar het modem e/o router (trek de voedings/stroomstekkertjes eruit)
Wacht +/- 2 minuten
Let vervolgens op de goede volgorde van opstarten!
Herstel eerst de stroomtoevoer naar het modem en wacht totdat deze volledig is opgestart (kan tot 2 min.duren)
Herstel daarna pas de stroomtoevoer naar de router.
Herstart evt. de pc('s)

Laatst bewerkt:
hoi

als die router ook bekabeld is doet het internet via een lan kabel het dan wel ?

als je alleen draadloos niet kan verbinden dan zou het kunnen dat je misschien niet het goeie beveiligingstype hebt geselecteerd

je kan ook proberen de router te resetten

probeer anders dit even

ga naar start typ in je zoekbalk CMD klik met de rechtermuisknop op uitvoeren als administrator

en typ :

ip config /release
ip config /renew

Ik heb geprobeerd verbinding te maken via de router en dan via de lan dus met kabel maar dan kom ik op hetzelfde probleem uit....

Het modem kan ik niet resetten omdat ik deel uit maak van een groter netwerk in een studentenhuis en ik dus niet bij het modem kan. Mijn internet verbinding komt via een kastje uit de muur op mijn kamer...

hoi

als die router ook bekabeld is doet het internet via een lan kabel het dan wel ?

als je alleen draadloos niet kan verbinden dan zou het kunnen dat je misschien niet het goeie beveiligingstype hebt geselecteerd

je kan ook proberen de router te resetten

probeer anders dit even

ga naar start typ in je zoekbalk CMD klik met de rechtermuisknop op uitvoeren als administrator

en typ :

ip config /release
ip config /renew

Ik heb geprobeerd verbinding te maken via de router en dan via de lan dus met kabel maar dan kom ik op hetzelfde probleem uit....

Het modem kan ik niet resetten omdat ik deel uit maak van een groter netwerk in een studentenhuis en ik dus niet bij het modem kan. Mijn internet verbinding komt via een kastje uit de muur op mijn kamer...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan