Draadloos internet probleem !

Status
Niet open voor verdere reacties.

kv23

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Berichten
26
Hallo mensen ,

ik heb een laptop toshiba satellite 1410-304 ik heb op dit notebook ook een wireless nou ik heb mijn laptop geformatteerd daarna drivers allemaal geinstaleerd wat mij opvalde was dat ik alleen lan adapter had. en ik heb geprobeert om verbinding te maken via start /configratiescherm / netwerk verbindingen / draad loze netwerkverb. maar er was helemaal geen draad loze netwerkverb hoe moet ik nu draad loze verb maken help alsjeblieft.
 
Ook de wireless driver installeren dus. En heb je ook de chipset drivers al gedaan?
 
tja, het kan een typisch toshiba grapje zijn....
Dit merk heeft nl een knopje (aan de voorkant, denk ik) waarmee je de wlan aan/uit kan zetten....
Je moet het even weten..

misschien is dit het...

succes

Rob
 
er zit waarschijnlijk aan de voor/zij kant een aan en uit knopje voor je wlan, m.a.w. hiermee kan je je wlankaart aan en uit zetten
 
sorry, hij zit aan de zijkant..

"In mijn Toshiba 1410-304 zit een knopje aan de zijkant om de wlan in en uit te schakelen. Maar als je geen officiele toshiba wlan mini pci kaartje gebruikt kun je dat knopje niet gebruiken. Dus dat zou betekenen dat de wlan altijd aan staat wat dus niet gunstig is voor mijn accu. Wlan heb ik nu eenmaal niet altijd nodig.

dit is een citaat...


groet

Rob
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan