Draadloos internet verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerrit999

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2012
Hallo iedereen,

Ik heb een vraag over mijn ASUS N61J laptop. Normaal gesproken kon ik via snelkoppeling FN+F2 of via de schuif aan de linkerkant van de laptop ervoor zorgen dat de computer draadloze internetverbindingen vindt. Van het een op het andere moment doen deze koppelingen het echter niet meer. De laptop vindt geen enkele draadloze verbinding en ik kan alleen internetten wanneer ik de kabel direct inplug. Ik heb al in apparatenbeheer de draadloze netwerkkaart (Atheros AR9285 Wireless Netwerk Adapter) opnieuw geinstalleerd en stuurprogramma's bijgewerkt, zonder resultaat.

Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?

Met vriendelijke groet,

Gerrit

Zet eens een systeemherstelpunt terug met een datum dat alles nog goed werkte.

Een mogelijheid is:
Bij sommige laptops wordt de draadloze netwerkkaart automatisch uitgeschakeld zodra er gedetecteerd wordt dat de voeding/oplader is aangesloten (230volt)

Groeten Marcel

Hallo,

Bedankt voor uw reacties. Ik heb systeemherstel gedaan; dit werkte echter niet. Het maakt ook geen verschil uit of de voeding is aangesloten of niet.

Met groet,

Erwin

Probleem nog niet opgelost

Als reactie op de mail van helpmij.nl; deze topic is helaas nog niet opgelost. Ik internet nu met een fysieke kabel in de laptop.

Met groet,

Probeer van de Asus website eens de ATK Hotkey Utility te installeren.
Deze is (volgens mij) nodig om de Fn toestcombinaties goed te laten werken.

Groeten Marcel

Asus heeft een nieuw moederbord geinstalleerd, het probleem is nu verholpen. Bedankt voor de moeite.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan