Draadloos internet???

Status
Niet open voor verdere reacties.

mamalein

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2006
Hey hallo

Even een vraagje onder de kenners onder ons. Ik heb sinds verleden week een lappie met draadloos internet. Via de WL 114 WirelessNetwork Router 54g versie 2 van Sitecom.

Maar mijn verbinding valt steeds weg. :confused:
Ik heb de installatie gewoon gedaan, zoals in de beschrijving staat.

Wie kan me helpen om dit probleem op te lossen, want nu heb ik weer een draadje door de kamer heen liggen ;)

groetjes mamalein

hoe bedoel je?? ik ben vrouw hè hihi heb wel beetje verstand maar niet heel erg goed. :p

Heb je misschien ook een kaart in de laptop zitten of als het een nieuwere laptop is dan zit deze er al in. En verder misschien zit er software bij de router die je op de laptop moet installeren. En anders misschien op de site van sitecom kijken.

Ik heb trouwens ook deze router van Sitecom WL-114 en in de laptop zit een Sitecom WL-112 Wireless Network Cardbus deze werken prima.

Laatst bewerkt:
dit is een nieuwe laptop Packard bell easy note daar zit het al in. heb de installatie cd laten draaien op m'n lappie

reachts onder daar staat het icoontje van het draadloos internet.
klik daar 2 keer op met de muis en zie daar staat het berijk van je draadloos internet.

is die wel goed ???

Marcel Dekkers zei:
reachts onder daar staat het icoontje van het draadloos internet.
klik daar 2 keer op met de muis en zie daar staat het berijk van je draadloos internet.

is die wel goed ???

Even voor de goede orde het is bereik

Wat je nog kunt proberen is een ander kanaal kiezen.
Het kan zijn dat er een storing of iemand anders op hetzelfde kanaal zit als waar jij op zit.
Door het kiezen van een ander kanaal (ander nummer dus) kan het zijn dat je een stabielere verbinding krijgt.
Probeer dat eens. :)

Heb je de handleiding bij de hand?
Log dan in met het bijhorende ip-adres en kijk -meestal hoofdscherm- waar je het kanaal kunt veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan