Draadloos internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

matrick5553

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2007
Hallo,

Ik heb in huis draadloosinternet, mijn laptop is al verbonden met het draadloosinternet.
maar ik heb ook nog een gewone computer uit 2002/2003 ongeveer, en die wil ik nu ook verbinden met draadloosinternet, en ik heb zon draadloosinternetstick opgehaald van sitecom.

maar nu stop ik de installatie cd erin van de stick, en dan geeft die aan ik moet windows xp service pack 2 er op zetten,

nu is mijn vraag hoe kan ik de service pack op mijn gewone pc kan zetten zonder dat je aan het internet bent verbonden,

mijn laptop is wel verbonden met internet, en ik heb een usb stick van 1 gb, moet ik de service pack downloaden via de laptop en dan op de usb stick zetten?

mijn laptop is windows vista

Dit kun je inderdaad doen door de service pack met je laptop te downloaden en dan via de stick naar je gewone pc over te brengen.

Inmiddels is Service Pack 3 al uit dus je kunt deze direct downloaden. Daar zit alles van Service Pack 1 en 2 ook in en ben je weer iets nieuwer.

Download wel de SP in de juiste taal dus zoals je XP ook is.

http://www.microsoft.com/downloads/...a8-5e76-401f-be08-1e1555d4f3d4&displaylang=nl

Maak voor de zekerheid ook eerst een backup van je data omdat er altijd een kleine kans is dat Xp problemen geeft tijdens of na installatie van een service pack.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan