Draadloos Internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

xFemmie

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2011
Hallo Allemaal,,

Ik heb een probleem. En ik hoopte dat iemand mij zou kunnen helpen. Nou mijn probleem, ik heb al een tijdje geleden een Ipod-touch gekocht. Daar zit ook de functie Wi-fi op. Maar wij hebben thuis geen draadloos internet, dus kabel zeg maar. Maar is het mogelijk om een draadloose router aan te sluiten op onze eigen router, zodat ik wel draadloos internet heb.

Alvast bedankt.

xxx xFemmie

Ok bedankt. Maar weet jij misschien ook een goede maar ook goede accesspoint.

dag router 1 [ergens in de kast opbergen]
hallo router 2???

bovendien heb ik thuis router op router [voor niet draadloze appraten] en dat werkt :thumb:

Maar als ze een modem/router heeft werkt dat verhaal niet.

Goh,je hebt het eerst moeten vragen aan iemand.
Maar met een modem/router werkt het niet als je de eerste router opruimt.
Je bent dan namelijk ook je modem kwijt.
Lijkt mij lastig internetten.

Laatst bewerkt:
Heey Femmie,

Tuurlijk kan dat je moet gewoon eerst ff in de router kijken (vaak in internet explorer http://192.168.1.1 en als je dat niet zeker weet.....start -> uitvoeren -> ipconfig -> Standaard Gateway zoeken en die gebruiken)

Wachtwoord is vaak admin admin of bij tele 2 user user (heb die zelf ook namelijk) als je er dan in bent moet je even de DHCP range in een andere subnet zetten (bv. 192.168.1.1 is de DHCP van de originele router moet je bij de draadloze router de DHCP op bv. 192.168.2.1) nu hebb je gewoon draadloos met een tweede router en de eerst kan je gewoon nog steeds gebruiken met een kabel

Groeten,

Mieremet:d

oke,
ik weet niet of dit een bitch-fight aan het worden is, maar ik probeer alleen iemand te helpen. mijn topic bestaat al sinds 9 juni 2010 en nee toen wist ik inderdaad niet hoe dat moest. als ik het wel had geweten had ik het niet gevraagd. nu weet ik dat het kan en hoe het moet, daarom stel ik het ook voor. ander had ik dat ook niet gedaan. ik zou niet dingen roepen die niet mogelijk zijn.

xFemmie, je hebt dus twee mogelijkheden. als je mijn hulp nodig hebt, dan kan je mij een prive bericht sturen. veel succes

I'm out

Wow! Dat zijn meer berichten dan ik had verwacht :P. Maar in iedergeval iedereen bedankt die met goede ideeën kwam en misschien nog komt. Er zijn in een hoop berichten van alles gezet, maar ik zal alles nog een keer duidelijk beschrijven wat nou eigenlijk mijn probleem is:

Wij hebben thuis een router. Maar die is niet voor draadloos internet. Bij ons is da allemaal met kabels enzo gedaan. Ja ik weet ook niet hoe da heet maar hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel. Maar het komt er dus op neer dat wij geen draadloos internet hebben maar die zou ik graag willen. Dus wat kan ik het beste doen om dat wel te krijgen. Moet ik een draadloze router kopen, en die aansluiten via een spliter met de (niet draadloze) router. Of zijn er nog veel betere ideeën? Nou laat het mij graag weten. En oja klinkt heel stom maar het zo fijn zijn als het geen tonnen kost. Aangezien ik het zelf moet betalen waarschijnlijk.

Alvast bedankt.

xxx Femmie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan