draadloos laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Berichten
806
Als ik hier draadloos verbind met mijn laptop op mijn desktop dan vraagt hij de eerste keer een inlog paswoord, en hier gaat dat goed, maar ik vertrek op verlof met de caravan, als ik nu op de camping kom waar een draadloos wifi punt is, hoe kan ik daar dan inloggen, moet ik daar ook een paswoord voor hebben of hoe werkt dat juist , graag uw hulp
 
Even de inlog/verbindings gegevens vragen bij de receptie
 
bedankt voor de snelle reactie, ik zie dat ze op bijna alle campings WIFI hebben, kan u mij ook zeggen wat dat kost , of is dat gratis, want ik ban daar een leek in
 
bedankt voor de snelle reactie, ik zie dat ze op bijna alle campings WIFI hebben, kan u mij ook zeggen wat dat kost , of is dat gratis, want ik ban daar een leek in

Dat verschilt per camping, dat mogen ze allemaal individueel zelf bepalen. Soms gratis, soms per uur, soms per verblijf en wisselende tarieven
 
Dat zal je inderdaad op de camping zelf moeten informeren. Wij gaan altijd naar Sunparks in De Ardennen en daar is gewoon gratis internet en is er gewoon een onbeveiligd WIFI netwerk waar je dan gewoon op kan inloggen. Maar inderdaad kan het ook zo zijn dat het net werk op de camping beveiligd is en je dus de gegevens moet gaan vragen. Mijn ervaring is overigens dat internet in de meeste gevallen gratis is hoor. Even bellen naar de camping en je weet het.
 
heel erg bedankt voor de informatie, ik zal het ondervinden, en die campung die u zegt sunparks daar ga ik ook eens zien
 
Zijn huisjes in De Ardennen hoor. Je kan er niet met je tent/caravan naar toe.
Wel heel mooi daar en veel te doen. Sunparks in Vielsalm is het.

Succes,
Raymond
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan