draadloos modem instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emily14

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
geen idee of ik dit hier moet posten maar goed.
mijn vader heeft laatst een draadloos modem gekocht zodat ik draadloos internet op mijn laptop kan.
alleen we weten dus niet hoe je dan ervoor kan zorgen dat dat modem verbinding gaat zoeken met mijn laptop..
iemand een idee hoe je dat in moet stellen ofzo?
bedankt:thumb:

welk merk, type heb je?
en je bedoeld een router neem ik aan?

Bedoel je een modem of bedoel je een router?
Als er ook een router bijzit, dan moet de router zijn signaal automatisch verspreiden.

ja router ook goed ;P

hij heeft deze ; wireless gigabit router 300n x3

tis dus een router
en beneden staat dan zegmaar zn apparaat dat ervoor zorgt dat alle computers in het huis internet hebben, met kabel dan. en dan boven bij de computer zelf stond dan dus een router wat aangesloten is op dat apparaat beneden.. xD
die internet kabels lopen dus naar beneden zegmaar.
misschien haal ik router en modem wel door elkaar kan ook.
geen idee of jullie dit snappen maargoed ;P

Heb je hem al ingesteld, met het juiste wachtwoord en dergelijke?

mn vader had hem al wel aangesloten en als je de kabel erin deed had je gewoon internet.
maar bij de gebruiksaanwijzing (die niet erg duidelijk was) stond dat je op zn knopje moest drukken, waar wps op staat. en dan zou hij dus wat moeten doen, alleen hij deed niks.
en aangezien die gebruiksaanwijzing niet echt duidelijk was, wist mn vader ook niet echt wat hij moest doen

ja router ook goed ;P

hij heeft deze ; wireless gigabit router 300n x3

oke, dan heb je ongeveer dezelfde als ik:)r
heel simpel:steek de USB ontvanger dingetje in je PC, instaleer de progjes die op het DVD'tje zitten. rechtsonderin komt nu een plaatje van een satelietje ofzo met een klik dubbel en kies jouw netwerk. klik op connect en voer je w8woord in (zie achterkant van je router wpa2 code)

Laatst bewerkt:
als je de cd erin doet
kan je kiezen uit 2 dingen namelijk uit; bekijk handleidingen of installeer acrobat reader 8
welke moet je dan aanklikken? ;p

En wat staat daar:
Bekijk de handleidingen.
Als je die leest,kun je er dan nog niet uitkomen???
Of heb je angst voor handleidingen.

al op geklikt
alle stappen gevolgd, nog kan de router geen verbinding maken met de pc..
we probeerde al een nieuw netwerk te maken maar dan nog deed het internet het niet met die router
ik denk dat we iets verkeerd doen maar wat?

en staat de draadloze netwerk kaart op je laptop aan???

trouwens die driver..
dat doet het niet ofzo, hoe kan je dat installeren.. ik deed zegmaar de versie selecteren en dan onderin klikken op stuurprogramma's en dan op 1 zn ding klikken op downloaden, maar dt kan je helemaal niet installeren ofzo.

nee die staat niet aan want heel die router moet nog ingesteld worden maar dat lukt niet.
en het lijkt mij dat je dat pas aan kan zetten als die router het doet? of niet ;p

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan