draadloos netwerk activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
2.170
Vanwege een defecte audio uitgang heb ik mijn laptop (Toshiba Satallite C850D-103) bij Toshiba aanleverd.
Gisteren, 4 weken later had ik hem terug. Tot mijn verbazing hadden de heren technici geconstateerd dat mijn laptop niet meer opstartte (zelf nooit iets van gemerkt) en het moederbord vervangen. Het ding was nu met geen mogelijkheid meer op te starten, ondanks dat men doet of alles getest is. Geen systeemherstel, foutenopsporing zonder resultaat, etc)

Ik was wel klaar met Toshiba en heb de laptop hard nodig. Heb dus besloten Windows 7 opnieuw te installeren. Maar na installatie wordt mijn draadloze netwerkadapter niet meer herkend. In apparaatbeheer geeft hij aan dat het stuurprogramma niet is geïnstalleerd, maar bedraad kan ik deze online niet vinden.

Nou herinner ik me dat ik wifi aan moet zetten. Op sommige laptops gaat dat met een knopje, maar deze zit hier niet op. Wel heb een functietoets f12, waar een wifi icoontje op zit. Heeft iemand enig idee hoe ik de wifi functie op deze machine kan activeren?
 
gompie, als je drivers niet geinstalleerd zijn, zal ie het niet herkennen als dat soort apparaat, en niet aanetten, omdat hij niks kan bestur en, graag eens je wifi kaart merk en ref.nr of type doorgeven
groetjes,
pcexpert
 
Ik heb het via de site van Toshiba geprobeerd.

In apparaatbeheer kom ik een netwerkadapter tegen met een geel uitroepteken. Ik vermoed dus dat dat hem is. Maar ik kan (ook niet met Aida32) niet achterhalen welk merk en type het is. Hoe kom ik daar achter?
 
Laatst bewerkt:
Welke versie van win 7,32 bit of 64 bit?
Op de link van Palomino zijn het die voor 64 bit ,en op de 3de pagina vind je 2 verschillende drivers,1 voor realtek en 1 voor atheros.
Download ze allebei,windows weet wel dewelke de goeie is tijdens het uitpakken.
Als je een 32 bit os hebt,zoek je even op het juiste besturingssysteem en doe je hetzelfse...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan