Draadloos netwerk bereiken..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dannydepenny

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2008
Beste allen,

ik zal eerst mijn situatie uitleggen anders lijk ik net een illegale hacker of zoiets :D

Ik ben vanaf gisteren aan het oppassen op het huis van de buurman. Die is op vakantie en ik zorg voor de katten etc. Nu heb ik mijn laptop mee om lekker te gamen etc. maar mijn draadloze internet van thuis is te zwak om mij hier te bereiken.. Nu zou je kunnen zeggen van ga lekker naar huis want het is je buurman maar dat wil ik eigenlijk niet.

Nu heeft mijn buurman ook draadloos internet en ik kan het zien bij de draadloze verbindingen. Ik heb overal gezocht naar een wachtwoord maar nergens gevonden en ik kan hem ook niet bereiken. Zijn modem resseten als hij op vakantie is lijkt me wat cru dus daarom wil ik graag weten wat ik zou kunnen doen om toch op zijn netwerk te komen..

Het enige wat ik weet is dat het een 3Com router betreft en dat hij WPA-PSK beveiligt is met radiotype: 802.11g en ik heb de naam van het draadloze netwerk.

Is er iets wat ik kan doen? Ik kan wel op zijn laptop die hier staat en die wel op het internet is aangesloten. Ik heb tevens al met een progje een WEP code uit proberen te lezen maar dat werkt niet.. Ik denk dat het Mac adress in de router is ingevoerd waardoor er geen code in de laptop staat.

Mijn laptop draait op Windows 7 64 bit en die van mijn buurman op XP Professional 32 bit..

Alvast bedankt voor enige hulp :)

Nogmaals, ik heb geen kwade bedoelingen, ik wil gewoon graag lekker gamen :)

dit is ongeoorloofd gebruik van iemand zijn netwerk.
dat is inbreken en dus strafbaar.
je buurman heeft zijn router op slot gezet dus die doet er alles aan om inbrekers buiten te houden.
en dan wil jij inbreken.

nee daar helpen we je niet mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan