Draadloos Netwerk doet het niet meer na formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yessey

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2007
Berichten
3
Ik heb mijn laptop vandaag geformatteerd en met mijn recovery cd alles weer opnieuw geïnstalleerd. Toen ik voor het eerst mijn laptop gekregen had deed mijn draadloze netwerkverbinding het bijna meteen. Nu blijft het na meerdere acties het weer beter te maken aangeven: "Geen verbinding met Draadloze netwerkverbinding". Voor het formateren liep de laptop soms vast, en vaak tijdens het verbinding maken met het internet. Ik heb al geprobeerd alle drivers opnieuw te installeren.

Ik heb ook geprobeerd mijn LAN kabeltje te gebruiken maar hiermee kan hij ook geen verbinding maken. Hij herkent hem op een of andere manier niet. Hebben jullie enig idee wat ik hier aan kan doen of waar het aan kan liggen? Het ligt niet aan mijn verbinding, want terwijl ik dit schrijf heb ik internet op mijn oude laptop die verbinding maakt met een netwerkkaart. In mijn huidige laptop zit de netwerkkaart ingebouwd.

Gegevens:
Laptop Acer Aspire 3025
Planet Internet ADSL
Speedtouch
 
zou het kunnen zijn dat er een wachtwoord in je router zit zodat niemand van buitenaf op jou netwerk kan komen?
Nu jij je laptop geformateerd hebt moet je ook dezelfde wachtwoord die in je router staat weer in je laptop zetten.
Dit zou de oorzaak kunnen zijn.
 
Hey, ja daar heb ik ook al aan gedacht, maar ik zou geen flauw idee hebben hoe ik dat instel :S kan wel wat met mn laptop maar ben niet echt hardware-achtig ingesteld :eek:
 
schakel je wachtwoord eens uit in je router en kijk dan of je verbinding krijgt
 
Dankje! Na lang zoeken kwam ik er achter dat mijn router zo ingesteld stond dat andere laptops e.d. het netwerk niet kon vinden. Na dit uitgeschakeld te hebben lukte het uiteindelijk :) :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan