pincopallino
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 jul 2008
Ik heb een radsel nl: mijn vrouw heeft op de laptop een USB Stick aangesloten niet op de juiste wijze waardoor de PC niet meer deed. Ik dacht aan kort sluiting MB stuk dus eind oefening. Dan maar de HD + geheugen eruit halen, wie weet kan ik er iemand mee een plezier doen. Toen dacht ik laat mij eerst de batterij eruit halen en een nieuwe inzetten wie weet is deze beschadigt geraakt, en ja hoor alles doet weer goed behalve dan bij het opstarten F1 moet indrukken, niet erg maar wat wel erg is, het feit dat de draadloos verbinding niet meer doet. Ik kan internetten alleen met een kabel. Alles op een rij :
De draadloos adapter wordt erkent
De stuurprogramma is in orde
Ik heb van alles geprobeerd maar W8 geeft aan met een rode kruis dat de draadloos verbinding UIT staat en de mogelijkheid om deze AAN te zetten staat er in "grijs " dus niet aanwezig. Ik zou natuurlijk opnieuw W8 installeren maar het is wel een ingrijpende klus. Wie weet hier meer van ?
mijn dank is groot...
De draadloos adapter wordt erkent
De stuurprogramma is in orde
Ik heb van alles geprobeerd maar W8 geeft aan met een rode kruis dat de draadloos verbinding UIT staat en de mogelijkheid om deze AAN te zetten staat er in "grijs " dus niet aanwezig. Ik zou natuurlijk opnieuw W8 installeren maar het is wel een ingrijpende klus. Wie weet hier meer van ?
mijn dank is groot...