Draadloos netwerk en Microsoft Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lara88

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jun 2007
Hallo allen,

Vraagje:
Ik heb vandaag een draadloos netwerk geinstalleerd --> zeer succesvol, viel mij alles mee :) (zo'n "computernerd" ben ik niet namelijk)

MAAR...
Alles doet het dacht ik (internet/ msn helemaal prima) alleen Microsoft Outlook (geen Express) werkt niet... :(
Hij zegt namelijk dat voor de inkomende (POP3) e-mail --> de Server niet wordt gevonden op het netwerk (Netwerk tijdelijk niet actief?) en dat voor de uitgaande e-mail de (SMTP-)server geen SSL beveiligde verbinding ondersteund...
Ik snap er niks van. Heb al verschillende instellingen geprobeerd (ook zonder SSL beveiliging), maar niks werkt...
Ik ben ondertussen dus wel gewoon online...

Ik heb het draadloze internet geinstalleerd via PPPoE, als iemand dat iets zegt...
Heb het e-mailadres al opnieuw geinstalleerd, comp. opnieuw opgestart en zo...

Heeft iemand enig idee?

B.v.d.

Groetjes van Lara

Wat een oplossing : Werkt niet dus gewoon iets anders gebruiken, als je auto stuk is repareer je het toch ook of koop je dan ook een nieuwe zonder te weten wat er mis is ?

Maar goed, even terugkomend op het echte probleem:

Je hebt een nieuwe draardloze router met een PPPOE verbinding, ik ga er daarom even van uit dat je een nieuwe modem met ingebouwde router hebt en die neem je meestal als OF de oude stuk is of je nieuw internet hebt.

Aangezien een nieuw modem met de oude provider niet dergelijke problemen zou mogen veroorzaken gok ik er dus op dat je een nieuwe internet provider hebt.

De grote vraag is nu dus een beetje of je oude e-mail adres bij bv een andere provider nog wel bestaat als je bv bent overgestapt.

Kan je aangeven wat voor e-mail adres het om gaat (zonder iets voor het @ te zetten (dan krijg je nl wat minder spam :D) en om welke internet provider het gaat die je nu hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan