Draadloos netwerk probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

moostmartijn

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2008
Hallo,

Ik woon in een klein studentenhuis. In mijn kamer staat de router, en ik maak gebruik van LAN kabels.
Maar mijn buurmeisje heeft draadloos internet via mijn router. Maar ik heb alle codes geprobeerd en het werkt niet. Zij heeft daar altijd al draadloos internet gehad en weet dus geen codes oid.

Het betreft de router SpeedTouch 780 WL.

Alvast bedankt!

De juiste code staat in de wireless instellingen van je router. Die moet je bij haar invullen als netwerk sleutel.
In die zelfde instellingen staat ook de naam van het netwerk. Let er dus bij haar ook op het juiste netwerk te kiezen.

Laatst bewerkt:
Op een site kan je jou eigen key achterhalen van je Speedtouch modem. Hiermee kun je ook keys van alle speedtouch modems achterhalen:eek:. Hoe kom ik eraan zul je denken, Google. Ik heb het zelf ook geprobeerd bij een uit de buurt:rolleyes:, daarna weer meteen key verwijderd hoor:p!
Link:
http://www.nickkusters.com/Services/SpeedTouch/Lookup
Voer je modemnaam op de site in en druk op "Start Lookup"
Onderaan staan 2 of 3 mogelijkheden

Ik adviseer je om hierna meteen je code veranderen:thumb::thumb:.

En dat is dus precies waarom je bij in gebruikname van een nieuw modem die code direct moet wijzigen.

Hele goede tip! Ik heb het ingevuld (310B0E), maar de code die eruit komt doet het niet... Op m'n desktop en laptop niet...

Je moet ook verder naar onder scrollen, daar staan 2 of 3 codes. Die eerste klopt niet.

Die code staat gewoon in het modem, dan heb je in ieder geval de juiste code.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan