draadloos netwerk valt weg

• Onderwerp starter Onderwerp starter redo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

redo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 sep 2005
Hallo ik heb een laptop met een draad loos netwerkkaart erin .
Maar zogauw ik het huis door loop wordt de verbinding verbroken.
ook als ik 10 cm naast het accespoint zit, dan is ie hem kwijt maar ga ik de andere kant op dan werkt het wel.Ik heb nu gezien dat er 4 draadlose netwerken in mijn omgeveing bij zijn gekomen heeft dit invloed .
Ik heb 1,5 jaar zonder problemen kunnen werken kan ik deze netwerken blokkeren zodat allen mijn netwerk zichtbaar is . Me netwerk verbinding is uistekend /54Mbps.

Laatst bewerkt:
gewoon je eigen netwerk beveiligen dan kan een ander er geen gebruik van maken.
misschien gebruiken die andere netwerken wel bandbreedte van jou.

En misschien kun je op je laptop een "voorkeursnetwerk" instellen. dan wordt er alleen gekeken naar dat signaal, de rest laat ie links (of rechts) liggen.

Ik heb een speedtoch 510 multipc modem dus met ingebouwde firewall, en me accespoint is beveiligt met een mac adress, wep128 bit encryptie ,vaste key ,wat kan ik nog meer doen?????

Zoals al eerder als tip is aangegeven, beveilig je netwerk. Andere kunnen jouw bandbreedte gebruiken.

Geplaatst door JBS
Zoals al eerder als tip is aangegeven, beveilig je netwerk. Andere kunnen jouw bandbreedte gebruiken.
Volgens mij heeft de TS net aangeven dat hij door middel van WEB encryptie het netwerk beveiligt had. :)

Je kunt het kanaal nog even veranderen van je access point.
Meestal bevorderd dat de verbinding als meerdere netwerken in de buurt zijn.

Kun je ook WPA activeren ?

Wijzig anders de WEP-key eens !

me netwerk kaart ondersteunt wpa niet acces point wel
andere key geprobeert werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan