Draadloos netwerk versterken !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

applefaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 okt 2008
Hallo,

Vandaag heeft iemand mij gevraagt " we hebben achter in de kamer bijna/slecht ontvangst voor de pc, kun je dat versterken met een kastje " ik wist het ook niet dus zou het hier even vragen,

Ik heb even iemands bouwtekening gebruikt om het even wat duidelijker uit te leggen

Foto: op de foto zie je een laptop een router een een mogelijk apparaat die dan het draadlose netwerk moet versterken, je ziet ook duidelijk dat de router tot zo ver, kan en dat de pc, geen verbinding kan maken,

[smallimg]http://i49.tinypic.com/282107o.png[/smallimg]

Accespoint kun je het bereik mee vergroten van je netwerk.

Gezien de plattegrond zou het een flat betreffen.
Een normale router, zelfs wireless-G, zou in staat moeten zijn met voldoende bereik te werken.
Je moet de oorzaak dus ergens anders zoeken in plaats van extra apparatuur aan te gaan schaffen.
Geef merk en type router
Geef merk en type draadloze netwerkkaart van de pc/laptop waar de ontvangst slecht is.

Heb als voorbeeld een actergrond geplukt van Google,
Daar dacht ik ook al aan, andere router eentje met ver bereik, verder
weet ik niet wat voor router meneer heeft, iig een linksys, type weet in niet,

@SJJ

Kun je iets meer uitleg geven ?? ;)

Gezien de plattegrond zou het een flat betreffen.
Een normale router, zelfs wireless-G, zou in staat moeten zijn met voldoende bereik te werken.
Je moet de oorzaak dus ergens anders zoeken in plaats van extra apparatuur aan te gaan schaffen.
Geef merk en type router
Geef merk en type draadloze netwerkkaart van de pc/laptop waar de ontvangst slecht is
.

.... bis

Ik zou voor een accespoint gaan werk ik zelf ook mee werkt prima, bij mij viel de verbinding een verdieping hoger soms weg.
Gebruik zelf linksys.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan