Draadloos Netwerk Werkt Niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

392407

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2010
Hallo,

Sindsdien ik Windows 7 heb geinstaleerd op mijn pc, doet alles het behalve me internet. Als ik op apparaatbeheer kom staat er een uitroepteken bij Ethernet Controller. Wie kan mij helpen om hier draadloos internet op te krijgen. Ook als ik een nieuwe verbinding wil maken kan ik alleen uit breenband en inbeldverbinding kiezen en geen Draadloos internet..

De volgende kaarten zie ik bij netwerk :

Eicon Diva 2.02 S/E
Intel (R) PRO/100 VE Netwerk Controller
Ethernet Controller

Als ik -----> uitvoeren -----> cmd ------> en ipconfig invoer, staat er Medium ontkoppeld, wie kan mij helpen (Mijn internet is trouwen 3com)

Dan moet je de driver op een andere computer downloaden en installeren.
Als je een intel wlan kaart heb dan kun je op hun site kijken voor meer info.

Veel suc6

jah Intel Wlan kaart, hoe kan ik dat weten dan, ik heb via apparaatbeheer alleen deze 3 kaarten kunnen zien .. weet jij welke ik moet downloaden ?

Ik heb geen laptop ik heb een computer
Een Dell Dimension 8300

---------------------------------
Eicon Diva 2.02 S/E
Intel (R) PRO/100 VE Netwerk Controllers

Ethernet Controller
-----------------------------------

Ik kan alleen maar een breedband en Inbel verbinding maken en geen draadloos internet..

Ok, ik kan van de Eicon Diva 2.02 S/E geen drivers vinden.
En de intel is alleen voor lan.

Wat je kunt doen is een windows update draaien en kijken of hij updates vind voor deze kaart.

Anders weet ik het ook niet 123

Je kunt het proberen om deze te downloaden maar ik denk niet dat het goed gaat werken.
Je kunt het proberen via windows update

En nogmaals wil ik even zeggen, Bij apparaatbeheer stond alleen maar een Uitroepteken bij Ethernet Controller, En bij Intel (R) PRO/100 VE Netwerk Controller en bij Eicon Diva 2.02 S/T, stond er niks en werd er gezegt dat het apparaat goed werkte.

Dan ga ik het zo snel mogelijk proberen via de LAN, en u hoort dan zo snel mogelijk van mij of het is gelukt of niet, Ik dank u hartelijk.

Als mensen het nog denken te weten hoe t moet, reageer a.u.b

eerder zei je dat je een 3com kaart had.
Ik denk dat dat je uitroepteken is.
Is die 3com de draadloze internet kaart???

Oh,router.
Maar hoeveel kaarten heb je in de pc hangen.
Want 1 heeft er geen driver.

Nou ik heb gewoon 1 kaart in me pc voor LAN, maar wat ik wil is juist draadloos.

Ik heb windows 7 dus geinstaleerd op mijn computer (Dell Dimension 8300)
Ik wou dus Draadloos Internet, maar toen ik op verbinding maken met internet drukte, kon ik alleen kiezen uit Breedband en Inbelverbinding, tenzij eigenlijk ook draadloos netwerk erbij hoort te staan.. Weet iemand wat ik moet doen om dit te krijgen..
Ik heb een 3com router,

Moet ik eerst verbinden met LAN (kabel dus) en naar Windows Update gaan
Of moet ik iets downloaden via internet (o.a drivers) en op een usb-stick gooien en het op me computer zetten.

Wie weet wat ik moet downloaden...

Ook staat er bij apparaatbeheer een Driehoekje met Uitroepteken erin bij Ethernet Controller

Als ik via Uitvoeren ----> cmd ----> ipconfig intyp staat er Medium Ontkoppeld..

Wie kan mij helpen..

verder staat er bij apparaatbeheer en dan netwerk :

Eicon Diva 2.02 S/T
Intel (R) PRO/100 VE Netwerk Controller

maar bij die staan geen uitroepteken of wat dan ook

Wie kan mij helpen echt ik wil het zo graag weten...

PS : Eerst had ik Windows XP en daar werkte het draadloos internet prima op. maar nu ik windows 7 erop heb staan werkt het gewoon niet..

Ik had het geprobeerd via LAN, de computer reageert niet op LAN, echter wou ik drivers downloaden voor mij pc, alleen k kan alleen maar drivers woord windows 98 2000 Xp en nog een paar maar geen windows 7..

Echter ebn ik er dus achtergekomen dat op een Dimension 8300 van Dell GEEN windows 7 op kan, doe je dta wel heb je GEEN draadloos internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan