Draadloos netwerk WiFree van Telenet.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Domm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
dacht die 2 nummers van de servers in dat word document

De gelinkte pdf heeft maar 5 pagina's.

Tijs.

Ik zou zeggen: Probeer gewoon de PDF instructie die ik (als eerste) in posting #10 linkte, want die lijkt wél specifiek voor TelenetWiFree.

Tijs.

Lijkt me door mij duidelijk genoeg aangegeven, hè. Bovendien de enige die specifiek op Telenet WiFree ingaat... We horen wel wat eruit gekomen is.

Tijs.

Je bent streng weet je.... Hopelijk weet je even goed wat je verteld... succes

Dat ik streng ben is logisch: Wij kunnen niet over jouw schouder meekijken wat je doet. Dus moeten we erop vertrouwen dat je precies uitvoert wat wij schrijven, want dat is de enige communicatievorm die we met je hebben.
Ik ga ervan uit dat anderen hier op het forum er ook vanuit moeten kunnen gaan dat je hun adviezen goed leest en nauwkeurig opvolgt.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ik ga mijn best doen...:) je hoort nog wat ik ervan bak, ik zie pas volgende donderdag de laptop(Vista) terug...

Verbinding gelukt!!

Hallo opnieuw Tijs,
Ik heb aan de hand van de eerste pdf in post#10 kunnen verbinden met het TelenetWiFree netwerk.
Bedankt daarvoor.

Graag gedaan, bedankt voor het goede nieuws. :)

Tijs.

Kleine afwijking van de eerste Pdf in #10

Toch nog even meegeven...
De advanced settings op pag.4 zijn niet beschikbaar in Vista, maar als je "TelenetWiFree wireless Network Properties" afsluit na stap 1 op pag4 vraagt Vista nog de Username en password in een dialoogvenster dat automatisch verschijnt.
Dan wordt je verbonden met TelenetWiFree.

Als je nu bedoelt dat elke keer als je met TelenetWiFree wil verbinden de gebruikersnaam + wachtwoord opnieuw wordt gevraagd, dan zou ik vermoeden dat het vinkje bij "Remember my credentials for this connection each time I'm logged in" niet aanstaat, nu. (Pagina 3 en hetzelfde vinkje is ook op pagina 4 te zien). Staat dat goed, dan zou het kunnen zijn dat je vergeten bent om het Save credentials gedeelte van pagina 5 te doen.

Tijs.

nee, nee, verbinding verloopt automatisch, is enkel de eerste keer bij het handmatig instellen van de verbinding.

Ok, zie op pagina 6 dat de credentials bij het aanpassen van de wifi verbinding meteen kunnen worden ingegeven. Als je daarop doelde dan is het gewoon een onderdeel van de instructie.
Als je die stap eerst (eerst) had overgeslagen en bij het eerste gebruik van de wifi verbinding de gebruikersnaam + wachtwoord hebt ingegeven dan is blijkbaar automatisch gedetecteerd dat er nog wat in te vullen was. :D

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan