draadloos netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

shirang

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 nov 2006
Ik heb thuis ADSL via een(Sagem) modem. De ISDN telefoonlijn is verbonden met deze modem, de uitgang van deze modem is verbonden met mijn Desktop pc.
De Sagem modem heeft dus één ingang(de ISDN verbinding) en één uitgang(de kabel naar mij PC).

Nu wil ik mijn notebook hier ook Draadloos op aansluiten(dus dezelfde internet verbinding gebruiken). Hoe kan ik dat het beste doen en wat heb ik nodig?

Het liefst behoudt ik de vaste aansluiting van mijn desktop en creeer ik een draadloze voor mijn notebook. En als het niet anders kan dan worden beide draadloos.

De desktop is een dell dimension 4300 en de notebook is van HP omnibook 4150 pentium 2 300 megh.

woe oo wie kan mij verder helpen.

groet, erik

zet is wat meer neer over je modem hij is van sagem maar zit er wel een draadloze functie op? of wil je via de pc een draadloze verbinding met je notebook? of whatever?

Hoi,

Als je Sagem modem met je pc verbonden is via een netwerkkabel, kan je er een draadloze router tussen zetten.
Naast draadloos, hebben veel routers ook meestal vier 'poorten' waarop je pc's aan kan sluiten (wel op letten, want er zijn ook draadloze routers zónder die mogelijkheid)

Dus het verhaal wordt dan
Sagem >> Router; en hierop 1pc met kabel en je notebook draadloos

Laatst bewerkt:
Hoi,

Als je Sagem modem met je pc verbonden is via een netwerkkabel, kan je er een draadloze router tussen zetten.
Naast draadloos, hebben veel routers ook meestal vier 'poorten' waarop je pc's aan kan sluiten (wel op letten, want er zijn ook draadloze routers zónder die mogelijkheid)

Top site

Het bekijken waard Valijn dit is geen gepruts :thumb:

Hoi valijn, dus ik heb altijd een router nodig. Ik kan dus niet in de winkel een kabel kopen met 2 USB uitgangen(als deze bestaan uiteraard) waarvan het kleine stekkertje zeg maar in de modem gaan en de 2 usb uitgangen in de desktop en laptop.

gr.

Hoi,

Hoi voor de concurrentie kan je hier kijken waar het haar fijn uitgelgd wordt zoek even op in google www. ik weet het.nl daar staat net zoals bij valijn alles wat je moet weten om te doen wat jij wil verder kan ik je niet helpen veel suc6 .nixs

.... sterker nog:

Shirang, jij moet niet een router kopen. Je moet iemand zoeken die je helpt met wat je wilt ..... is mijn indruk :shocked:

.... sterker nog:

Shirang, jij moet niet een router kopen. Je moet iemand zoeken die je helpt met wat je wilt ..... is mijn indruk :shocked:
Laat ik nu ook die indruk al gehad hebben want op valijn en ander genoemde staat precies wat jij wil ik eindig deze vraag voor mezelf
en ga ff bij valijn:confused: kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan