draadloos netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

benjitol

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
hallo,
heb draadloos netwerk geinstalleerd (asus wl-520g)
Ik wil hem gebruiken voor een pinnacle soundbridge om mp3 draadlloos af te spelen op de hifi install.
de computer werkt weer via de router wel eens waar met een vaste verbinding .
Nu wil ik het netwerk beveiligen de omschrijving hoe dit moet heb ik wel maar hun praten over een icoontje van het draadloos netwerk rechtsonder maar die zie ik niet??
Mijn vraag is waar is dat icoontje en hoe verder??
mvg Jaap

Dat icoontje waar jij over praat zie je niet aangezien je pc is aangesloten via een draadje.
Het draadloze icoontje is alleen te zien op het apparaat (pc, laptop) die ook daadwerkelijk een draadloze verbinding heeft.
Het instellen (beveiligen) van het draadloze netwerk zul je via je vaste pc moeten doen zoals in de handleiding waarschijnlijk ook wel beschreven staat.
Maar dan is het nog de vraag of je hifi installatie overweg kan met de beveiliging. Het signaal is dan namelijk gecodeerd, en de hifi installatie zal dit dan moeten decoderen. Maar dat zal dan ook vermeld staan in de handleiding, neem ik aan.

@Benjitol

Het tonen van die picto naast je systeemklok kun je in- en uitschakelen. Zowel bij bekabeld als bij draadloos. Ga naar start>instellingen>netwerkverbindingen. Rechtsklik daar op je verbinding en kies voor eigenschappen (bijlage)

Bijlagen

• picto.jpg
    picto.jpg
    40,1 KB · Weergaven: 45
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan