Draadloos netwerkinstellingen in XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

xypelair

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2008
Berichten
11
Hallo,
De draadloos verbonden computer bij mij is opnieuw voorzien van XP, dus alle progs eraf en weer erop. Sindsdien kan hij geen verbinding meer maken met de router beneden.
Rechtonderin blijft het icon van de netwerkverbinding rood doorgekruist en in het config.scherm/netwerkverb. kan ik niets onregelmatigs vinden. Wat kan er fout staan? Hoe moeten de XP-instellingen staan bij een normale adapter/router verbinding ?( in dit geval van Netgear ). Het is al dagen hopeloos. HELP mij a.u.b. Aan de router kan het niet liggen, want daar ben ik niet aangeweest. Groet.
 
Kijk eens in apparaatbeheer van Windows. Na installatie moet je vaak nog drivers installeren van bepaalde hardware. Windows herkend niet alles. Het zou kunnen dat er nog geen drivers zijn geinstalleerd voor de draadloze netwerkkaart.
 
Hoi,
Ik heb geen draadloze netwerkkaart. Het is een USB-adapter. Groet.
 
Hallo SJJ,
In dit geval zit de driver op de installatie CD. Maar het is nu opgelost en wel door de SSID code in hoofdletters te zetten. Deze dingen worden lang na de oorspronkelijke installatie gemakkelijk vergeten. Bedankt voor de hulp. M.vr.gr.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan