draadloos notebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

jack009

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2006
ik heb waarschijnlijk iets verkeerd gedaan maar mijn notebook kan niet meer draadloos internet ontvangen. ik was bij een vriend en probeerde op zijn draadloos netwerk in te loggen maar dat lukte niet omdat hij zijn wachtwoord niet wist. vanaf dat moment kan ik ook thuis niet meer op mijn draadloos netwerk

ik heb vista op mijn notebook maar kom er niet uit het opnieuw in stellen

help
help

bvd

Hoi,

Waarschijnlijk heb je iets gewijzigd aan de instellingen voor je draadloze netwerk thuis.
Het best is, de aanwezige netwerkgegevens te verwijderen.
Hierna zal Vista opnieuw de beschikbaarheid van jou draadloze netwerk thuis detecteren en kan je de netwerksleutel opnieuw opgeven.

Ga naar het netwerkcentrum (via configuratiescherm...)
Klik links op 'Draadloze netwerken beheren', Klik op het netwerk dat je wilt verwijderen en klik in de menubalk op 'Verwijderen'

Hoi,

Waarschijnlijk heb je iets gewijzigd aan de instellingen voor je draadloze netwerk thuis.
Hierna zal Vista opnieuw de beschikbaarheid van jou draadloze netwerk thuis detecteren en kan je de netwerksleutel opnieuw opgeven.

Klik links op 'Draadloze netwerken beheren', Klik op het netwerk dat je wilt verwijderen en klik in de menubalk op 'Verwijderen'

ok ik ga het direct proberen

ik laat het resultaat wel weten

alvast bedankt

gr.
jack

Hoi,

ik heb het geprobeerd , ik kan nog nog steeds geen verbinding maken met mijn netwerk

'Ziet' je laptop het draadloze netwerk wel? Kan het zijn dat je je antenne voor de wifi hebt uitgeschakeld, veel laptops hebben hier een externe schakelaar voor.

'Ziet' je laptop het draadloze netwerk wel? Kan het zijn dat je je antenne voor de wifi hebt uitgeschakeld, veel laptops hebben hier een externe schakelaar voor.

ja hij ziet hem wel mijn antenne staat aan, ik kan zelf mijn wachtwoordzin in toetsen maar hij maar hij geeft aan dat er geen verbinding gemaakt kan worden

gr.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan