Hey Mensen, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! :love:
Ik ben Mike, uit Apeldoorn en heb een probleem.
Ik heb thuis een draadloos netwerk, dat werkt perfect!!! :thumb:
Ik heb een aantal pc's erop en een aantal laptops op het draadloos.
Nu gaan mijn broers het huis uit, en nemen de laptops mee, dus heb ik een ASUS gekocht voor mezelf, deze krijg ik echter niet op het draadloos netwerk.
De ASUS wisselt continu tussen 'wireless netwerk excellent' en 'wireless netwerk unavailible' dit is om de seconde.
Nu heb ik de computer na school mee genomen en hem daar op het draadloos geprobeert en dit lukte wél!
Maar heb dus nogsteeds het probleem dat het thuis niet werkt.
Ik gebruik al een tijd een Asus WL-520G en in mijn oude pcs zit ook een netwerkkaartje daarvan, in me nieuwe Asus zit een ingebouwde netwerkkaart, maar die werkt wel, altans op school en niet bij mij thuis. :thumb:
Heeft iemand enig idee of hebben jullie meer informatie nodig?
Ik heb vrijwel geen idee meer.
Ik heb 'in' mijn router ook geen access control list ingesteld, dus het zou niet kunnen zijn dat hij de nieuwe laptop er gewoon uit gooit, lijkt mij.
Groeten Mike.
Oja, met een kabeltje in de computer werkt alles best haha.
Ik ben Mike, uit Apeldoorn en heb een probleem.
Ik heb thuis een draadloos netwerk, dat werkt perfect!!! :thumb:
Ik heb een aantal pc's erop en een aantal laptops op het draadloos.
Nu gaan mijn broers het huis uit, en nemen de laptops mee, dus heb ik een ASUS gekocht voor mezelf, deze krijg ik echter niet op het draadloos netwerk.
De ASUS wisselt continu tussen 'wireless netwerk excellent' en 'wireless netwerk unavailible' dit is om de seconde.
Nu heb ik de computer na school mee genomen en hem daar op het draadloos geprobeert en dit lukte wél!

Ik gebruik al een tijd een Asus WL-520G en in mijn oude pcs zit ook een netwerkkaartje daarvan, in me nieuwe Asus zit een ingebouwde netwerkkaart, maar die werkt wel, altans op school en niet bij mij thuis. :thumb:
Heeft iemand enig idee of hebben jullie meer informatie nodig?
Ik heb vrijwel geen idee meer.
Ik heb 'in' mijn router ook geen access control list ingesteld, dus het zou niet kunnen zijn dat hij de nieuwe laptop er gewoon uit gooit, lijkt mij.
Groeten Mike.
Oja, met een kabeltje in de computer werkt alles best haha.
Laatst bewerkt: