Draadloos ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yuri4

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2012
Hoi,

Op mijn computer heb ik windows 8 geinstalleerd, hierdoor werkt mijn dradloos usb adapter niet meer (geen drivers voor w8). Mijn kamer staat op de zolder. Mijn vraag is dus of het mogelijk is om het draadloos signaal van beneden te ontvangen en via de kabel verder te laten lopen. Dit zodat we gelijk beter ontvangst voor mijn ps3 hebben. We hebben al internet via het stoomnet geprobeert maar dat was ontigelijk traag en werkte dus niet. Is het niet mogelijk om de fuctie van een router om te draaien?

Alvast bedankt
Yuri

Laatst bewerkt:
hoe bedoel je de functie van de router om te draaien ?

draadloos naar lan kan wel !je kan het wel omzetten met een computer of laptop met
connectify hotspot(trial)pro ersie kan ik je eventueel via e-mail zenden als je dat echt nodig hebt!
je moet het draadloos onvangen en via de lan poort uitzenden dan het je wifi en dan kabel!

kan ik je eventueel via e-mail zenden als je dat echt nodig hebt!

Dat doen wij dus niet via Helpmij.nl Laat dit een waarschuwing voor je zijn.

Uit de huisregels:
•Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig is.
•Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
•Naar warez mag niet worden gevraagd.

een router heeft verschillende modusse zoals je we weet, ik bedoel dus een modus dier ervoor zorgt dat de router gaat ontvangen. geen idee of het mogelijk is. het zou alleen hndig zij als zoiets moglijk is, nders zou ik gewoon een adaptert moeten kopen die compitbel is met w8.

Dit zou wel mogelijk moeten zijn. Heb ongeveer dezelfde situatie. ik heb hier een wireless range extender (http://www.bol.com/nl/p/range-extender-300n-wireless/1003004006556038/ ) deze heb ik bedraad aangesloten op de Xbox, en nu heb ik wifi door het hele huis.
Er zich echter maar 1 ethernet poort op. Wellicht is deze aan te sluiten op een switch. Maar dit Kan ik niet bevestigen, heb hier geen switch. Misschien iemand die wel kan bevestigen (of ontkennen) of een switch is aan te sluiten op deze range extender?

Ja dat kan.
Maar je moet de range extender dan wel in bridge mode zetten.

maar dat kan toch ook met een router, ik kkan het mis hebben? en kan je dan op die router weer je ethernet aansluiten?

Laatst bewerkt:
ok daar had ik nog niet naar gekeken, bedankt allemaal. ik ga voor de range extender met switch

Kijk dan naar een range extender of wireless bridge of access point van TP-LINK.
Echt niet duur en zeer goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan