Ik woon thuis en heb een pc die is verbonden via een draadloos netwerk. binnenkort ga ik verhuizen en heb dan nog "maar" 1 computer. is het ook mogelijk om daarop dan draadloos internet te krijgen, of kan dat alleen met een netwerk van meedere pc's?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik woon thuis en heb een pc die is verbonden via een draadloos netwerk. binnenkort ga ik verhuizen en heb dan nog "maar" 1 computer. is het ook mogelijk om daarop dan draadloos internet te krijgen, of kan dat alleen met een netwerk van meedere pc's?
Is dat laatste Ziggo ..... ?
Die kampen met veel support-problemen, dus neem dan ADSL
Ik gebruik zelf al jaren Ziggo en kan die niet bevestigen. 99% van de tijd geen problemen en die er zijn worden snel opgelost. Ik ben wel met je eens sinds het Ziggo is geworden deze minder is geworden dan voorheen bij Multikabel. Maar slecht zijn ze zeker niet.
Elke provider heeft voor en nadelen maar dit is zeker geen conclusie om direct te zeggen dat je geen kabel moet nemen. Je bent ook niet altijd in de positie om ADSL te nemen als je te ver woont van een centrale. Ook is kabel vaak goedkoper tov ADSL en kabel heeft 1 groot voordeel je hoeft niets in te stellen. Voor iemand met weining ervaring ook weer een groot voordeel. Maar als je geen TV abbo neemt kan kabel wel weer lastig worden omdat je dat vaak als minimum moet afnemen. Daar moet je wel goed opletten.
Ik begrijp dat je het al waarschuwing bedoelt maar om direct te zeggen om iets niet te nemen geeft wel heel veel verwarring voor de vraagsteller.:thumb:
Er zijn altijd mensen die problemen hebben met een produkt en andere nooit. Gelukkig kun je bij de meeste providers een proefabbo nemen van 2 maanden die je kunt altijd kijken hoe een provider werkt. Test in die tijd ook eens de helpdesk op ondersteuning dan krijg je zelf een goed beeld of dat voor jouw voldoende is.
Ik gebruik zelf al jaren Ziggo en kan die niet bevestigen. 99% van de tijd geen problemen en die er zijn worden snel opgelost. Ik ben wel met je eens sinds het Ziggo is geworden deze minder is geworden dan voorheen bij Multikabel. Maar slecht zijn ze zeker niet.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.