Draadloos pdf printen gaat niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennishoek

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2009
Berichten
18
Hallo,

Ik heb een merkwaardig probleem binnen mijn netwerk.
Ik ben al jaren in het bezit van de F1UP0001 wireless printserver van Belkin en deze werkt in het gehele netwerk, vanaf elke computer naar behoren m.u.v. het uitprinten van pdf files via adobe. Het vreemde is dat wanneer ik een van de computers direct op de printer aansluit de pdf gewoon uitgeprint wordt?
Ik heb zelfs mijn HP2150 weggedaan en een HP F380 aangeschaft maar hier heb ik hetzelfde probleem mee.
De technische ondersteuning van Belkin, overigens zeer goed, geeft Adobe de schuld en de ondersteuning van Adobe is betaald en zal waarschijnlijk wel Belkin de schuld geven.
Om het nog vreemder te maken kan ik vermelden dat tot en met Adobe 7 alles wel werkt maar ik maak liever gebruik van de nieuwere functies.
Adobe 9 is geinstalleerd met alle updates en biedt ook geen soelaas.
Wie kan mij hier mee helpen, alvast bedankt.
 
Waarom moet deze vraag drie keer geplaatst worden. Een keer is echt voldoende en dan het liefst in de juiste topic.
 
Omdat,
het blijkbaar een apart probleem is waar niemand antwoord (mij mee kan helpen) op heeft.
Wat is het juiste topic dan, draadloos, printen of netwerk ???
Ik vond het wel netjes om hem als opgelost te melden nadat ik het probleem zelf verholpen heb...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan