Ik heb een laptop (Vista) die ik aan wil sluiten op een printer (HP Deskjet 5900 series) die aangesloten is aan een desktop (XP). Deze printer was eerder verbonden aan een andere desktop. Toen is het mij wel gelukt (na hulp van dit forum). Nu ik het opnieuw probeer (met een andere desktop) lukt het mij niet. Dus ik vergeet wat of zie iets over het hoofd. Als ik vraag een printer te zoeken krijg ik de volgende foutmelding " Active Directory Domain Services is momenteel niet beschikbaar" . Hoe kan ik dit oplossen. Alvast hartelijk bedankt voor de reactie!:thumb:
Inmiddels heb ik de foutmelding AD Domain Services is momenteel niet beschikbaar kunnen omzeilen en heb ik de printer kunnen vinden. Als ik nu een print wil maken vanaf mijn laptop naar de printer blijft het document in de wachtrij staan. Ook de testpagina wordt niet afgedrukt. Alleen ik kan niet vinden wat nu de fout is. Wie kan mij helpen????
Inmiddels heb ik de foutmelding AD Domain Services is momenteel niet beschikbaar kunnen omzeilen en heb ik de printer kunnen vinden. Als ik nu een print wil maken vanaf mijn laptop naar de printer blijft het document in de wachtrij staan. Ook de testpagina wordt niet afgedrukt. Alleen ik kan niet vinden wat nu de fout is. Wie kan mij helpen????
Laatst bewerkt: