Hallo,
Het volgende probleem doet zich voor:
Ik heb een netwerk met 5 computers (bekabeld)
En een draadloze laptop.
Alle computers kunnen onafhankelijk van elkaar internetten en printen. Tenminste tot nu toe.
Alleen het draadloos printen met de laptop werkt helaas niet meer.
Actie's tot nu toe gedaan:
Laptop geformatteerd (NTFS), Windows XP Pro geinstalleerd, SP 2 geinstalleerd, IPX protocol geinstalleerd, Printerserver (Sweex) geinstalleerd, Printerdriver geinstalleerd (Canon Primax IP 4000).
Er is wel verbinding met de printerserver, maar als ik een testpagina wil afdrukken krijg ik alleen maar rechtsonderin op de Taakbalk de tekstballon te zien met de melding dat deze pagina niet afgedrukt kan worden.
Verder geen foutmeldingen.
In het verleden heeft het altijd perfect gewerkt, had nooit problemen hiermee.
Als ik de laptop met een kabel aansluit op de router dan kan ik wel printen.
Wie wil mij proberen te helpen met dit probleem.
Het volgende probleem doet zich voor:
Ik heb een netwerk met 5 computers (bekabeld)
En een draadloze laptop.
Alle computers kunnen onafhankelijk van elkaar internetten en printen. Tenminste tot nu toe.

Actie's tot nu toe gedaan:
Laptop geformatteerd (NTFS), Windows XP Pro geinstalleerd, SP 2 geinstalleerd, IPX protocol geinstalleerd, Printerserver (Sweex) geinstalleerd, Printerdriver geinstalleerd (Canon Primax IP 4000).
Er is wel verbinding met de printerserver, maar als ik een testpagina wil afdrukken krijg ik alleen maar rechtsonderin op de Taakbalk de tekstballon te zien met de melding dat deze pagina niet afgedrukt kan worden.
Verder geen foutmeldingen.
In het verleden heeft het altijd perfect gewerkt, had nooit problemen hiermee.
Als ik de laptop met een kabel aansluit op de router dan kan ik wel printen.
Wie wil mij proberen te helpen met dit probleem.