Draadloos Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ratjuh

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2006
Berichten
15
Mijn broer had bij ons thuis een draadloos netwerkje aangelegd, beneden staat een thomson speedtouch 580 en op mijn computer boven een speedtouch120g. Alles werkte naar behoren, tot ik op het leuke idee kwam om mijn computer te formatteren en lekker een schone start te maken, en dacht dat een draadloze verbinding aanleggen fluitje van een cent was, het was toch maar m'n broer die het had gedaan :D

Dus ik de computer naar beneden gehaald, installatie software erin. alles werkt prima. tot het punt dat ik moet gaan registreren en mn registreer knop op mn speedtouch in moet drukken. dat gaan allemaal maar niet. krijg geen verbinding en dergelijke. dus ik gestopt met de installatie. zie ik opeens dat ik wel een verbinding heb. maar zodra ik internet open, doet hij het niet.

Help!!!

en makkelijke uitleg graag

bij voorbaat dank!
 
wat heeft het aanleggen van een beveiling te maken met wat mijn probleem is
 
njah ik heb heel die site net al doorgelezen en ook mn wep aangepast maar volgens mij ligt mijn probleem bij het installeren van mn netwerk, wanneer ik op de registratieknop moet drukken 2 sec. daar geeft hij steeds melding dat dat niet lukt, heeft dat te maken met wat ze op de website vertellen?


EDIT: sorry had je 2e link je niet gezien

ga t nogmaals proberen
 
Ok gekeken, ik ben naar mn netwerkverbindingen gegaan, eigenschappen en nog eens eigenschappen, maar wat er bij mij in mn eigenschappen staat is alleen 'rpc service' ...
dus veel verder ben ik nog niet
 
Heb je hier iets aan: http://www.speedtouch.nl/drivers.html#580

Install Wizard voor SpeedTouch 580 i.c.m. SpeedTouch 110g/120g/121g adapters
Download Wireless Home Install Wizard R1.2.1.4 voor Windows 98/ME/2000/XP (36.3 MB)
Deze wizard (voor Windows 98/ME/2000/XP) installeert en configureert een volledig SpeedTouch draadloos (WiFi) ADSL systeem, bestaande uit SpeedTouch 580 of 580i met R4.2.7 software in combinatie met één of meerdere SpeedTouch 110g, 120g of 121g adapters.

Wat kan en doet de wizard ?
1. installatie van SpeedTouch 110g/120g/121g en aansluitend configuratie van SpeedTouch 580
2. installatie van iedere extra SpeedTouch 110g/120g/121g voor verbinding met SpeedTouch 580 (er is keuze uit configuraties voor KPN, BBned, Tiscali/BaByXL en Versatel)

Config wizard voor SpeedTouch 580 i.c.m. non-SpeedTouch draadloze adapters

Download Configuratie Wizard voor firmware R4.2.7 en hoger (4.7 MB)
Deze wizard (voor Windows) configureert de SpeedTouch 580 of 580i voor vele Nederlandse netwerk configuraties.
Het configureren zonder Windows Configuratie Wizard (bijv. voor Mac/Linux gebruikers) is voor firmware versie R4.2.7 beschreven hier.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan