Draadloos Router

Status
Niet open voor verdere reacties.

K-Tedious

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2006
Berichten
278
Besturingssysteem
W10
Hallo Allemaal,

Ik heb een tele2 modem/router.. alleen die gaat max 6 meter (had ze laatst aan de lijn)
Nu moet er een draadloos router tussen komen.

Alleen waar moet ik op letten en ik heb het liefst 1 die ver kan, wil graag in de tuin kunnen internetten
 
Hallo Allemaal,

Ik heb een tele2 modem/router.. alleen die gaat max 6 meter (had ze laatst aan de lijn)
Nu moet er een draadloos router tussen komen.

Alleen waar moet ik op letten en ik heb het liefst 1 die ver kan, wil graag in de tuin kunnen internetten

Wil je zeggen dat jouw Tele2 router maar een bereik van 6 meter heeft en dat Tele2 dat bevestigt?

tele2modem.jpg
 
Laatst bewerkt:
ja...

en als ik na de tuin ga en dat is ongeveer een meter of 10 meter van de router vandaan pakt die 'm niet eens met zoeken en van de buren wel
 
Waar in de woning hangt de router, hoe hoog van de grond, zitten er dikke muren tussen, hangt hij in je meterkast, hoe staat de antenne gericht...

Is het die van het plaatje hierboven?
 
maar me vraag is gewoon welke router kan ik het beste halen...
 
Voorlopig zou ik nog even niets halen want het is belachelijk dat je met deze router, die ik ook heb, maar 6 meter bereik hebt. Dat moet beter kunnen.

Zit aan die kant van de woning ook de aansluiting in de muur? Mocht je nog een lange telefoonkabel hebben dan kun je proberen de router tijdelijk ergens anders neer te zetten, desnoods een etage hoger, gewoon, eerst om te proberen. Zien wat dat met je bereik doet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan