Draadloos Slome - Via Kabel Snel internet??

Status
Niet open voor verdere reacties.

phobix

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Berichten
347
Hallo, ik heb draadloos internet op mijn laptop. Ik starte vandaag mijn internet explorer op in het begin was het redelijk met de snelheid en na een tijdje leek hij vast te zitten en opende niks meer.. dus ik dacht van stop de kabel er weer in om internet via de kabel te krijgen en nu werkt me internet weer normaal??.. Maar dit heb ik nog nooit vaker gehad en me draadloose router heb ik al een tijdje dus vind het nogal vaag.. waar kan dit aan liggen??


Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Soms gaat dat gewoon weer over als je alles even uitzet en dan de router en de laptop dan weer opnieuw op start.

Soms kan dit het gevolg zijn van een draadloos apparaat wat storing (interferentie) geeft. b.v een weerstation of een dect telefoon.

Ook kan er een buurman op hetzelfde kanaal zitten, dat kan de performance omlaag brengen..

En als het een onbeveiligd netwerk betreft, dan zit er misschien iemand gezellig mee te surfen.
 
Oké Bedankt, hij is in iedergeval beveiligd ;)..

Maar nu hebben we gewoon een vaag probleem ik hem op mijn laptop wel goed internet via de kabel dan en mijn pa niet heeft een pc beneden staan waarschijnlijk ligt het aan de internet provider orange.

Bedankt me vraag is nu opgelost:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan