Draadloos, spotify wel al de andere zoals google etc. niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kracht

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 okt 2009
Hallo mensen,

Ik heb in huis mijn computer onlangs draadloos aangesloten en dat gaat prima. Ik gebruik echter een laptop om muziek te luisteren zoals Spotify, Deezer, Jango alleen dit gaat niet goed. Het enige wat ik kan krijgen is Spotify, google en al het andere internetgebeuren niet, krijg ik de mededeling "tijd verstreken". Vreemd toch Spotify is toch ook internet. Ik heb mijn firewall aangepast naar een lagere beveiliging maar dat hielp niets Ik wil echter maar gewoon bedraad werken met mijn laptop en hoe kan ik dat doen. Gewoon zo'n bedrade verbinding creeren voor mijn laptop en overruled dat dan het wireless gebeuren of zie ik dat verkeerd. Het geldt alleen over de laptop. Ik hoor wel van jullie.

Bedankt, Gregory

Er is bijna geen kaas van te maken. In principe hoort bedraad en wireless geen enkel verschil te maken. Als er verschil is, is dat een probleem met de instellingen of de router. Heb je UPNP aanstaan op de router?

Voor de rest kun je gewoon een kabel aansluiten en dat zou dan moeten werken. let wel, als het een probleem is met de instellingen gaat dat geen magische oplossing geven voor je huidige problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan