draadloos toetsenbord en muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

M@rtin

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2000
hallo,

ik heb een draadloos toetsenbord gekocht van Logitech en het wil mij niet lukken deze te installeren op een oude P2 computer met windows 98 erop.
wilde er een foto bij doen van de achterkant van de betreffende computer maar dit wil mij niet lukken.
ik heb er zelf een USB kaart ingezet en dacht hem hier op aan te sluiten.
lukt dus niet, mijn oude toetsenbord is er nog één met een ouderwetse dikke 5 polige plug.

groeten Martin

Laatst bewerkt:
Hallo

Beginnen bij het begin ...

Werken de u.s.b. poorten wel die je hebt geinstalleerd ???

Win 98 kan voor zover ik weet niet , of toch niet betrouwbaar omgaan met u.s.b. .

Dit wordt slechts vanaf Win 98 s.e. deftig ondersteund.

Is de eventuele "onboard u.s.b" wel gedisabled ??? (veel motherboards uit deze periode bezitten u.s.b. onboard , er was veelal geen extensie connector met backplate verkrijgbaar)

P.s.:

Veel oudere p.c.'s (din 5) keyboard connector weigeren op te starten indien deze geen keyboard detecteren op de voorziene keyboard connector. (dit is soms uit te schakelen in de b.i.o.s.)

Logitech heeft uiteraard meer dan 1 enkel "een draadloos toetsenbord" geconstrueerd.

Er bestaan ook ettelijke "een oude P2 computer "

Iets meer info zal vermoedelijk nog andere mogelijke antwoorden voor u in petto houden ...

Peter

Laatst bewerkt:
De zekerste manier omdat te doen is via USB - PCI insteekkaartje er bij te plaatsen ,krijg je ook de drivers van bij

als ik het goed begrijp kan onder windows 98 geen draadloos toetsenbord geinstalleerd worden, de door mij aangesloten USB doet zijn werk (MP3 tjes op MP 3 speler zetten) goed.
ben niet zo goed in de computer techniek om nu eens in de bios te gaan grutten, zal het toetsenbord terug brengen en de verkoper bedanken voor zijn advies, deze ging er vanuit dat het moest kunnen onder windows 98.
zal maar eens kijken voor een nieuwe, evengoed bedankt voor de moeite.

groeten Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan