draadloos toetsenbord stopt hier ook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lollie

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2005
mijn draadloos toetsenbord stopt er soms mee van het ene op het andere moment. gewoon tijdens typen in word, nix complex dus. ik werk met een laptop, dus kan ik nog verder typen op het klavier van de laptop. maar niet handig dus...

nu vraag ik me af waar het probleem zit. ofwel vreet dat ding batterijen??? maar vreemd genoeg kom ik dat maar af en toe eens tegen. mochten het de batterijen zijn, zou dat toch steeds frequenter moeten voorkomen. opnieuw opstarten van de pc lost het probleem dan wel op.

wat ik me afvraag is of ik soms haper aan enkele toetsen en zo mijn toetsenbord uitschakel, kan dat??? en dat ik eventueel met toetsen op mijn laptop mijn ander klavier terug kan activeren????

lollie :o

Hoi,

Moeilijke vraag (dus een goeie :( ).
Op een notebook vind je geregeld bij de toetsenbordinstellingen in het configuratiescherm de mogelijkheid om te kiezen voor 'iets' als gelijktijdig gebruik van het standaardtoetsenbord en een extern. Ook is daar dan de mogelijkheid (net als bij touchpad en muis vaak) om te kiezen voor of-of in plaats van en-en.
Nadeel is dan dat je, wil je weer gebruik maken van het 'gewone' toetsenbord op de notebook, je het externe moet afkoppelen en opnieuw opstarten.
Deze voorzieningen zijn echter per merk verschillend.
Dus:
1 Kijken in configuratiescherm of je bovenstaande optie hebt.
2 Is de toetsenbordindeling van je externe anders (bijv. VS-standaard) dan van je notebook (bijv. UK, wat geregeld voorkomt), dan kan ook daar de oorzaak mogelijk liggen.

Bij mij stoorde mijn draadloze toetsenbord ook. Bij mij bleek dat het ontvangertje niet te dicht bij de PC mocht staan (hij stond op de PC). Dus probeer eens het ontvangertje verder van de laptop te zetten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan